نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

تعیین سقف پرداخت برای پاداش پایان خدمت کارکنان دولت

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۱:۲۰
کد خبر: ۱۱۲۰۶۶۰
تعیین سقف پرداخت برای پاداش پایان خدمت کارکنان دولت
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از تعیین سقف پرداخت برای پاداش پایان خدمت کارکنان دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا شهبازی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه در سنوات گذشته پرداخت‌های پاداش پایان خدمت در برخی موارد خیلی بالا بوده لذا نمایندگان عضو کمیسیون این موضوع را مورد بررسی قرار دادند که انتظار می‌رود در کمیسیون تلفیق مورد تصویب قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سقف پیشنهادی ما برای پرداخت پاداش پایان خدمت حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان است افزود: پس از تائید نهایی این ماده در کمیسیون تلفیق لازم است که در صحن علنی به تصویب نمایندگان برسد که در این زمینه ما تلاش خواهیم کرد که این مورد با موافقت نمایندگان روبرو شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تکذیب شایعه پیشنهاد قطع پاداش پایان خدمت کارکنان دولت افزود: پاداش پایان خدمت کارکنان دولت به هیچ عنوان قطع نخواهد شد اما بحث بر سر این است که لازم است سقفی برای پرداخت آن مشخص شود.

وی با دفاع از پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان گفت: در این زمینه نباید تبعیضی وجود داشته باشد زیرا در سالهای گذشته بازنشستگان پاداش دریافت کرده‌اند و لذا نباید تفاوتی در این زمینه وجود داشته باشد.

شهبازی افزود: پرداخت این پاداش حمایت مالی از کارکنان ساده دولت و یا کارمندان و معلمان آموزش و پرورش است که حقوق آنها خیلی بالا نیست و این مبلغ می‌تواند کمک خوبی برای آنها باشد و لذا ما در این زمینه حمایت‌های خود را به عمل می آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز