مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان خبر داد:

ثبت‌نام ۲۷۰ متقاضی برای طرح اقدام ملی مسکن در شهر فیروزان نهاوند

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۱:۲۴
کد خبر: ۱۱۲۳۵۸۶
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان از ثبت‌نام 270 متقاضی برای طرح اقدام ملی مسکن در شهر فیروزان نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حسن ظفری در بازدید مشترک با معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرستان نهاوند، اظهار کرد: در استان همدان بالغ‌بر ۴ هزار و ۵۰۰ متقاضی تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۳ هزار و ۵۵۰ متقاضی واجد شرایط شناخته‌شده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون 980 متقاضی جهت تکمیل پرونده به بنیاد مسکن شهرستان‌های استان مراجعه و 878 متقاضی نیز نسبت به واریز وجه 40 میلیون تومانی مرحله نخست اقدام و برای 850 متقاضی نیز تخصیص پروژه شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان، تصریح کرد: در مرحله چهارم نیز پیش‌بینی می‌شود با اقدامات لازم 600 الی 650 واحد به مجموع واحدها اضافه شود.

وی بابیان اینکه همکاری‌های همه‌جانبه در شهرستان‌ها ما را به پیگیر بودن جهت تولید مسکن وامی‌دارد، گفت: امیدواریم مشکل زمین نهاوند حل شود تا فاز دوم را نیز پرپرو پیمان‌تر پیش آغاز کنیم.

ظفری خاطرنشان کرد: برای طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهر فیروزان نهاوند 270 متقاضی ثبت‌نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود 200 متقاضی در مرحله نخست واریز وجه 40 میلیون تومانی را پشت سر بگذارند.

وی افزود: در شهرهای گیان و برزول متأسفانه طرح اقدام ملی مسکن متقاضی نداشته و باید تحویل اداره کل راه و شهرسازی استان شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز