رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد:

اجرای بیش از ۲۴۰ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر در نهاوند

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۱۲۸۱۱۵
اجرای بیش از ۲۴۰ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر در نهاوند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از اجرای بیش از ۲۴۰ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر در نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، امیر بحیرایی با اشاره به اجرای برنامه‌های مذهبی و قرآنی در این ایام گفت: برگزاری مجازی همایش‌های مختلف در سطح دانشگاه‌های شهرستان، برگزاری محفل انس با قرآن ، برپایی عصر شعر و خاطره ، برگزاری مسابقات سرود، تیراندازی، کتاب خوانی، مشاعره، برگزاری محافل علمی، فرهنگی و هنری ، گفتمانهای انقلابی را جهت انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدید از جمله برنامه‌هایی دهه فجر امسال است.

بحیرای افزود: برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، ، شعر، عکس و فیلم با موضوع انقلاب، بیداری اسلامی، نواختن سرود و آهنگ‌های انقلابی و تجلیل از فعالان قرآنی . جشنواره های قرآنی و خوشنویسی ، تجلیل از مادران نمونه دستگاهها ، تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری در این ایام است.

وی تصریح کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های متناسب با ایام مذکور در جشن انقلاب در بیش از 75 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی، برگزاری بیش از 50 مسابقه مختلف ورزشی و فرهنگی در سطح شهر و روستا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برپایی نمایشگاه‌های مختلف از جمله عکس، هنرهای تجسمی و کتاب، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی و دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، غبار روبی مزار شهدا و ... از دیگر برنامه‌های اجرایی این دهه در نهاوند است.

نظر شما