مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد:

کشف ۴۰ تن روغن خوراکی در همدان

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۱:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۷۸۲۰
کشف ۴۰ تن روغن خوراکی در همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی در همدان خبر داد و گفت: روغن‌ها به دستور تعزیرات و با نظارت سازمان صمت بین مردم توزیع شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، داریوش جودکی از از کشف بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی در همدان خبر داد و اظهار کرد: بر حسب گزارش‌های رسیده مبنی بر احتکار مقادیر زیادی مواد غذایی در یک انبار بزرگ در اطراف همدان اکیپی متشکل از تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و نیروی انتظامی تشکیل و به محل اعزام شد.

وی بیان کرد: پس از حضور در محل مشاهده شد بیش از ۴۰ تن روغن جامد و مایع، مقادیر زیادی مواد شوینده، شکر بسته‌بندی و نیز اقلام دیگر در این انبار نگهداری می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه این مرکز به دلیل عدم ثبت در سامانه انبارها پلمب شد گفت: دستور توزیع روغن توسط تعزیرات حکومتی صادر و با نظارت سازمان صمت در شهرستان بهار و شهر همدان توزیع شد.

وی با بیان اینکه پرونده هم اکنون در تعزیرات حکومتی شهرستان بهار در حال رسیدگی است، پل ارتباطی مجموعه با مردم را تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل ، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز