رئیس فدراسیون جودو:

سعید مولایی مایه ننگ ورزش است/ خائنین داخلی به جودو کشور را معرفی می‌کنم

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۸:۲۸
کد خبر: ۱۱۳۸۴۴۲
رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه سعید مولایی مایه ننگ ورزش است، گفت: خائنین داخلی به جودو کشور را پس از صدور رای دادگاه معرفی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، آرش میراسماعیلی در مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان همدان با بیان اینکه خوشحالم در خدمت جامعه جودو استان همدان هستم چراکه حضور در همدان تداعی گر خاطرات خوب است چراکه نخستین مدال آوری من در سال ۱۳۷۱ در مسابقات همدان رخ داد، گفت: از زحمات چند ماهه محسن پناهی به عنوان سرپرست هیئت استان که امروز به عنوان رئیس هیئت انتخاب شدند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی تصریح کرد: به وزیر ورزش و جوانان بابت انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تبریک می‌گویم چراکه ایشان فردی با توان علمی و عملی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: سال های سال دغدغه ما این بود که افراد سیاسی را از تصدی ورزش کنار بگذاریم لذا خوشحالیم در راس ورزش استان همدان فردی با پیشینه و مراد قهرمانی و پهلوانی حضور دارد.

وی با بیان اینکه خیال ما از لحاظ حمایت مدیرکل ورزش و جوانان همدان از جودو راحت است، گفت: در حال حاضر جمعیت جودو کاران استان همدان ۲ هزار نفر است لذا انتظار داریم با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود این عدد پس از ۴ سال به ۳ هزار نفر برسد چراکه بهترین ها از بیشترین ها انتخاب می شوند.

میراسماعیلی با بیان اینکه افتخار می کنیم اولین بانوی مدال اور جودو کشور اهل همدان است، گفت: استان همدان قطب کاتای بانوان کشور است لذا انتظار می رود در بحث مبارزه و مسابقه آقایان نیز تلاش و برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر اینکه خانه جودو همدان می تواند سرآغاز خوبی برای استان همدان باشد، گفت: زمانی می توانیم بگوییم پیشرفت کرده ایم که جودوی دانش آموزی یعنی نوجوانان و جوانان ما فعال شوند لذا انتظار میرود از ظرفیت های موجود در اموزش و پرورش نیز استفاده حداکثری شود.

رئیس فدراسیدن جودو کشور با بیان اینکه باید نتایج مقطعی را کنار بگذاریم و برای نوجوانان و جوانان هدف گذاری کنیم، گفت: در استان همدان به واسطه حضور استاندار ورزش دوست که دغدغه های فراوانی در حوزه ورزش و جوانان دارد جای کار یسیار وجود دارد.

وی با اشاره به ثبت نام ۱۸ تیم در سوپرلیگ جودو کشور و حضور تیم همدان در این مسابقات، گفت: امیدواریم شاهد رقم خوردن بهترین سرنوشت ها برای جودو کشور باشیم.

میراسماعیلی در ادامه بر ضرورت راه اندازی جودو در روستاهای استان همدان، تاکید کرد و گفت: درحال حاضر چند استان کشور خانه های جودو روستایی را فعال کرده اند.

وی گفت: یکی از مباحث مهم در حوزه آموزش برگزاری دوره های مختلف ویژه مربیان، داوران و ورزشکاران است چرا که میتواند توفیقات خوبی را حاصل کند.

رئیس فدراسیون جودو کشور در ادامه با اشاره به حضور سعید مولایی در تلاویو ضمن محکومیت این اقدام، گفت: من امروز باید از خانواده شهدا و ایثارگران عذرخواهی کنم چراکه یک ورزشکارنما و قهرمان پوشالی با در نظر گرفتن منافع شخصی خود در تلاویو حاضر شده است.

وی گفت: این اقدام مولایی لکه ننگیست که تا ابد بر پیشانی او باقی خواهد ماند چراکه به ارمان ها و ارزش های نظامی مقدس جمهوری اسلامی پشت کرده است.

میراسماعیلی با اشاره به اینکه این ورزشکار به همراه مربی بی ارزشش با پشت کردن به 42 سال انقلاب به قلب رژیم غاصب صهیونیستی رفتند، گفت: آیا ما باید با هر قیمتی و زیر هر پرچمی قهرمان شویم؟؟

وی با اشاره به اینکه 90 هزار جودوکار ایرانی ما بخاطر اقدامات سعید مولاییمعتل و تعلیق شده اند، گفت: مولایی بداند این اقدامات طبیعتا عاقبت به خیری برای شما نخواهد داشت و آه 90 هزار جودوکار ایران بد قه راهت است، گفت:در داخل کشور خیلی ها از تعلیق شدن جودو خوشحال شدن چراکه به این یقین نرسیده اند کهجودو برای نطام مقدس جمهوری اسلامی است، جرم ما این است که بخاطر آرمان های خود از مدالم گذشتم، شما به چه چیزی افتخار می کنید؟ از این که به نظام پشت کرده اید؟

رئیس فدراسیون جودو کشور، خاطرنشان کرد: از خانواده جودو، شهدا و انقلاب شرم کنید چراکه بخاطر گفته های واهی شما بیش از یک سال است که جودو جمهوری اسلامی سیبل دشمن شده است.

وی با بیان اینکه امروز من و امثال بنده هرچه داریم از جودو داریم چراکه با پول بیت المال به این جایگاه رسیدم، گفت: در کشور به اکثر قهرمانان بی مهری شده اما دلیلی بر آن نیست که به سرزمین مادری خود پشت کنیم.

میراسماعیلی با تاکید بر اینکه ارزش ها و آرمان های انقلاب باید سرلوحه امورات ما باشد، گفت: سال های سال در دوران انقلاب، دفاع مقدس و بعد از آن جبهه مقاومت شهدای گرانقدر ما از جان و مال و ناموس خود گذشتند تا ما با اقتدار باشیم نه اینکه با مشتی دلار به همه آنچه ارمان و اعتقاد ماست پشت کنیم.

وی تصریح کرد: به رای دادگاه درصورتی که به مستدات توجه کنند و به دورت از سیاسی بازی رای دهند امیدواریم.

رئیس فدراسیون جودو کشور با بیان اینکه خائنین داخلی که به دشمنان سیگنال می دادند را پس از اعلام رای دادگاه معرفی میکنم، گفت: امیدواریم جودو کشور از حواشی که برای آن به وجود آوردند نجات پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز