استاندار همدان:

برگزاری یک انتخابات سالم، پرنشاط ، حداکثری و رقابتی در اولویت است

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۶:۱۵
کد خبر: ۱۱۳۸۶۸۲
برگزاری یک انتخابات سالم، پرنشاط ، حداکثری و رقابتی در اولویت است
استاندار همدان، گفت: برگزاری یک انتخابات سالم، پرنشاط ، حداکثری و رقابتی دراولویت است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در طرح جامع آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات ۱۴۰۰ که با حضور معاونین سیاسی استانداری‌ها، فرمانداران و مدیران کل سیاسی و انتخابات استانداری‌های استان‌های همدان، کردستان، ایلام و مرکزی به میزبانی استان همدان برگزار شد، گفت: ستاد انتخابات وزارت کشور با برنامه‌ریزی خوب و منسجمی که به عمل آوردند، نوید بخش انتخاباتی بزرگ و ارزشمند و منظم مثل سال‌های قبل در دولت تدبیر و امید خواهد بود.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در همه حوزه ها کارنامه درخشان و قابل دفاعی دارد، گفت: تدابیر دولت در مدت مذاکرات و گفت‌وگو‌هایی که در سیاست‌خارجی خود دنبال کرد، علی‌رغم فشارها، دست استکبار را برملا کرد.

استاندار همدان، تاکید کرد: یکی از سیاست‌های دشمن ناکارآمد جلوه دادن دولت و نظام است، پس ضرورت دارد عملکرد دولت و به طور کلی جمهوری اسلامی بیان شود.

وی افزود: با تأسی به آرمان‌های انقلاب و بستن عهد با شهدا، وظیفه داریم اهداف آن‌ها و آرمان‌های انقلاب را به طور جدی دنبال کنیم.

شاهرخی خاطرنشان کرد: توجه به معیشت مردم، توجه به تولید، حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال از اولویت‌هایی است که در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا در سراسر دنیا، سلامت مردم در ادامه کار از اولویت‌های است که به طور جدی در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفته است و ما نیز باید دنبال کنیم.

استاندار همدان، گفت: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور و کادر بهداشت و درمان سراسر کشور، برای حفظ سلامت و نجات جان مردم جانفشانی کردند که قابل تشکر و تقدیر است.

وی ادامه داد: کلیه دستگاه‌های اجرایی در امر پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا، همکاری و حمایت‌های موثر و ویژه‌ای از کادر بهداشت و درمان علوم پزشکی داشتند.  

شاهرخی با اشاره به اینکه مردم در سراسر کشور همراهی و همکاری خوبی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشتند، که قابل تقدیر است، گفت: ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات‌های اخیر خوش درخشیده و طبق شاخص‌ها عملکرد خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است، چون اصل استقرار نظام جمهوری اسلامی با رای اکثریت مردم رقم خورده است.

استاندار همدان، گفت: مشروعیت جمهوری اسلامی به رای مردم گره زده شده است، پس برگزاری انتخابات پرشور، رقابتی، سالم و با مشارکت حداکثری از برنامه‌های جدی است که باید دنبال و در دستور کار قرار گیرد.  

وی گفت: لازمه داشتن یک انتخابات پر نشاط و با مشارکت حداکثری، برگزاری یک انتخابات رقابتی است.

شاهرخی با بیان اینکه نقش آفرینان و دست‌اندرکاران  انتخابات، باید عرصه را برای حضور سلیقه‌ها و تفکرات مختلف فراهم‌ کنند، گفت: یکی از سیاست‌های دولت این است که به حاشیه ها بی توجه باشد و به دنبال کار و تلاش باشد

وی افزود: در استان همدان تعامل خوب و موثری بین دولت و ائمه جمعه برقرار است.

نظر شما