استاندار همدان:

حمایت از تشکل‌های صنفی و مردمی از برنامه‌های اولویت‌دار دولت است

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۴:۴۰
کد خبر: ۱۱۳۸۹۲۵
حمایت از تشکل‌های صنفی و مردمی از برنامه‌های اولویت‌دار دولت است
استاندار همدان، گفت:حمایت از تشکل‌های صنفی و مردمی از برنامه‌های اولویت‌دار دولت است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در دیدار با اعضای انجمن صنفی رسانه‌های استان گفت: از  نهادهای مدنی، انجمن‌های صنفی، سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی استقبال و حمایت می‌شود.

وی گفت: معتقدیم که فعالیت‌ها و کارهای حوزه‌های مختلف باید به مردم واگذار شوند و دولت نباید تصدی‌گری کنید.

استاندار همدان با بیان اینکه از سازمان‌های مردم‌نهاد و اقشار مختلف جامعه حمایت خواهیم کرد، تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های مردمی بهترین راه برای حضور مردم است.

وی گفت: رسانه‌ها می‌توانند با دوری از حواشی و توجه به هم‌افزایی با سایر نهادهای مرتبط، هم‌ مسیر در راه اعتلای اهداف بلند خود موفق باشند.

شاهرخی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در‌ راستای ارتقا سطح علمی و انجام دوره‌های آموزشی کاربردی تاثیر‌گذار، تلاش کنند، گفت: در استان همدان به‌خاطر جایگاه ارتقا رسانه و بهره‌مندی خدمت‌گذاران مردم، سند اطلاع رسانی استان را تدوین  و به کلیه شهرستان‌ها و دستگاه‌های دولتی ابلاغ کردیم.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه‌ها برای جلب مشارکت و اعتماد مردم، نقش ایفا کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه کلیه دستگاه‌های اجرایی باید از نقش‌آفرینی رسانه‌ها استقبال کنند چون جایگاه رسانه‌ها نیاز به حمایت دارد، گفت:  از طرح‌‌ها و برنامه‌های منطقه‌ای و ملی انجمن صنفی رسانه‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: استان همدان ظرفیت بسیار بالایی دارد، تصمیمات و اقدامات و کلیه فعالیت‌های ما باید در شأن استان باشد‌.

شاهرخی با بیان اینکه استان همدان، در بسیاری از شاخص‌ها، توانسته رتبه‌های برتر کشور را کسب کند، گفت: رسانه‌ها کمک کنند تا انتخابات پیشرو قوی و حداکثری برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه یکی از مهمترین عناصری هستند که در توسعه نقش دارند، گفت: تلاش می‌شود اهداف مورد نظر انجمن صنفی رسانه‌ها محقق شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز