مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ادارات وظایف خود را در قبال جانبازان و معلولین استان همدان اجرا کنند

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۳۲:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۹۰۸۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ادارات وظایف خود را در قبال جانبازان و معلولین استان همدان اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جلسه ترویج فرهنگ حضور و توانمندسازی معلولین استان همدان که باحضور رئیس هیئت و دستگاه های مرتبط با معلولین برگزار شد، اظهار کرد: بانوان ما در همه زمینه ها توانمند هستند و همواره با حضور خود در قسمت های مختلف نقش آفرین بوده اند.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکل ورزش بانوان و همچنین معلولان یکی از اولویت های کاری اداره کل ورزش و جوانان استان همدان است، گفت: در بحث توانمندسازی جانبازان و معلولین ادارات مختلفی هستند که باید نقش تاثیر گذاری در این امر مهم داشته باشند چراکه جانبازان و معلولین حقوق مساوی با سایر اقشار جامعه دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه با پای کار هستیم و کمک می کنیم نمی توان درد از جامعه معلولین دوا کرد، گفت: باید در راستای توسعه روابط بین دستگاهی همچنان که استاندار محترم همدان تاکیدات ویژه ای در این خصوص داشتند ورود جدی تر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در دنیا استاندارهای بسیار خوبی در راستای توجه به نقش معلولین وجود دارد که باید با توجه به شان و منزلت مردم ایران اسلامی آنها را در جامعه پیاده سازی کنیم، گفت: یکی از مواردی که در جامعه به یقما رفته است بحث مطالبه گری است که باید در همه جوامع احیا شود تا بتوانیم اقدامات خود را هدفمند و بر اساس قانون جلو ببریم.

سیفی خاطرنشان کرد: تقویم اجرایی جلسات باید در ابتدای سال تدوین شود و برنامه هایی که باید برای ارتقاء جایگاه معلولین و توانمندسازی معلولین در استان نیاز است و قابلیت اجرا را دارد تدوین کنیم تا بتوانیم سالانه بخشی از مشکلات را با خرد و همت جمعی دستگاه های ذی ربط مرتفع نماییم چراکه در حوزه معلولین تنها ورزش و جوانان مسئولیت ندارد و ادارات دیگر نیز باید سهم خود را ادا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز