امام‌جمعه نهاوند:

مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح بسیار مهم است

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۴:۵۹
کد خبر: ۱۱۳۹۷۸۹
مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح بسیار مهم است
امام‌جمعه نهاوند، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: علاج دردها و راه حل مشکلات کشور در گرو شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح است که مسئله ای بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: انتخاب دولت جوان انقلابی انتخاب اصلح است دولتی که مشکلات کشور را حل کند و شب و روز کار کند.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به ویژگی دولت  خدمتگذار مردم ادامه داد: دولتی که کم خرج و پرکار و دلسوز مردم باشد و برای خدمت به مردم شب و روز نشناسد و حامی مستضعفان باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: دولت های آمریکا در راهبرد تفاوتی با هم ندارند و ممکن است در شعار و حرف با هم تفاوت‌هایی داشته باشند ولی همه متعهد به حمایت از رژیم صهیونیستی هستند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: در برجام تنها کشوری که پایبند به تعهدات بود ما بودیم و آمریکایی ها از برجام خارج شدند و اروپایی ها هم فقط حرف می زنند و در عمل چیزی نشان ندادند.

وی ادامه داد: طرف های مقابل برجام باید در عمل تحریم ها را بردارند و ما راست آزمایی کنیم چون از طرف های مقابل شعار زیاد شنیده ایم.

حجت الاسلام مغیثی افزود: در کشور ما طبق مصوبه مجلس عمل خواهد شد و تا عمل نبینیم و تحریم ها برداشته نشود ما هم به تعهدات عمل نمی کنیم.

وی بیان داشت: امروز ایران اسلامی قدرتمند است و کسی در داخل نباید از آمریکا بترسد چون در عرصه های مختلف ما آمریکا را شکست داده ایم و با کشور گذشته فرق داریم.

امام‌جمعه نهاوند گفت: انها میخواهند ایران به شرایط قبل برگردد و نه موشک داشته باشد و نه علم هسته ای و نه نفوذ منطقه ای داشته باشد ولی هیچ آدم عاقلی این کار را نمی کند که از ابزارهای قدرت دست بردارد.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: رهبر معظم  انقلاب به عنوان فصل الخطاب در این موضوع  فرمودند که باید از طرف های مقابل عمل ببینیم و تا راستی آزمایی نکنیم به تعهدات بر نمی گردیم.

نظر شما