رئیس اداره حفاظت از محیط زیست نهاوند:

شکارچیان متخلف در نهاوند دستگیر شدند

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۰:۳۷
کد خبر: ۱۱۴۰۲۷۸
شکارچیان متخلف در نهاوند دستگیر شدند
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست نهاوند، گفت: دو شکارچی متخلف در نهاوند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهرداد سلگی در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: روز گذشته کارشناسان اداره حفاظت زیست این شهرستان طی دو عملیات جداگانه و بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر شکار غیرمجاز در منطقه تازناب، عملیات گشت و کنترل جهت جلوگیری از تخلفات شکار در آن منطقه از سوی ماموران ما به اجرا گذاشته شد.

 وی افزود: به دنبال اجرای عملیات گشت توسط ماموران اداره محیط زیست نهاوند دو شکارچی متخلف که در منطقه برای شکار اقدام به گشت‌زنی کرده بودند متوقف و سلاح آنها توقیف شد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست نهاوند، اضافه کرد: این دو شکارچی متخلف با استفاده از بارش برف در ارتفاعات کوهای منطقه تازناب اقدام به ردزنی حیات وحش برای شکار غیرمجاز کرده بودند که در حین حضور به موقع ما اقدام آنها ناکام ماند.

وی گفت: با توجه به اینکه این دو شکارچی مدارک حمل سلاح مجاز به همراه نداشتند اسلحه آنها که یک قبضه سلاح دو لول بود توقیف و شکارچیان نیز برای ارائه توضیحات و بررسی اقدام آنان به اداره محیط زیست فرا خوانده شدند.

سلگی در پایان ضمن هشدار به افرادی که به صورت غیر مجاز اقدام به شکار از حیات وحش می‌کنند از مردم مناطق حفاظت شده و یا دارای حیات وحش خواست که در صورت مشاهده چنین افرادی مراتب را به این اداره گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز