قهرمان اسبق تیم ملی و بین المللی بوکس ایران؛

در نبرد با مرگ و زندگی سوختگی ۵۳ درصد را ناک اوت کرد

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۱:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۰۵۷۹
میثم هندی، قهرمان اسبق تیم ملی و بین المللی بوکس ایران در نبرد با مرگ و زندگی سوختگی 53 درصد را ناک اوت کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، میثم هندی همدانی قهرمان نام‌آشنای بوکس کشور و صاحب چندین عنوان قهرمانی در سطوح ملی و فراملی در رشته بوکس یکی از افتخارات ورزشی استان همدان است که روزی برای اعتلای جایگاه ورزش استان همدان تلاش‌های فراوانی داشتند و امروز پس از بیش از یک سال نیم از گذشت حادثه‌ای دل‌خراش همچنان منش قهرمانی خود را حفظ کرده و همچنان در پیکار با آسیب‌های وارده است؛ در ادامه گفتگویی کوتاه خواهیم داشت با این قهرمان ارزنده استان همدان.

میثم هندی هستم قهرمان 7 دوره بوکس کشور و فنی ترین بوکسور بزرگ‌سالان کشور و اعزامی به مسابقات جوانان جهان در سال 2002

هندی ادامه داد: بنده در سنین نوجوانی و جوانان به سبب علاقه بسیار زیادی که به این رشته داشتم در مسابقات و جام‌های مختلفی در کشور و خارج از کشور در کنار مربیان عزیز حضور داشتم و دارای مدرک مربیگری فدراسیون بوکس هستم.

وی در خصوص تحصیلات دانشگاهی خود نیز، گفت: دانشجوی مهندسی شهرسازی و فعال درزمینهٔ معماری، جوش پتروشیمی و بازرس جوش بین‌المللی هستم که علاقه‌ای زیاد به رشته تحصیلی خوددارم.

میثم هندی

وی ادامه داد: بهمن‌ماه سال 97 بود که برای حضور در اردوی آماده‌سازی بوکس در شهر دزفول حاضر و دریکی از خوابگاه‌های ورزشی این شهرستان جهت استراحت اسکان داشتم، شب بود؛ بخاری‌برقی خوابگاه به علت اتصال برق دچار حریق شد و نهایتاً منجر به آتش‌سوزی خوابگاه و 53 درصد سوختگی برای بنده شد.

قهرمان بوکس استان همدان، افزود: حدود 2 ماه برای گذراندن دوره درمان ابتدایی در بیمارستان‌های سوختگی استان خوزستان بستری شدم و بعدازآن جهت مداوای بیشتر به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان اعزام شدم.

وی با اشاره به تحمل چندین مرحله عمل جراحی سخت برای بهبود وضعیت جسمی خود، گفت: به حمدالله امروز میثم روزهای ابتدایی این حادثه نیستم اما برای بهبودی نسبی و تکمیل درمان باید چند عمل جراحی دیگر را تحمل‌کنم.

هندی ضمن تقدیر از حمایت‌های معنوی مسئولین استان همدان خصوصاً استاندار محترم همدان مهندس شاهرخی و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان دکتر سیفی، گفت: در سال های گذشته تاکنون مبالغ زیادی برای کاهش رنج و درد ناشی از این حادثه توسط خانواده هزینه شده اما امروز برای تکمیل روند درمان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولین و سکان‌داران ورزش هستم.

وی بابیان اینکه اگر ورزشکار نبود توان تحمل سوختگی 53 درصدی را نداشتم، گفت: خداوند را شاکرم که با لطف خود و ایجاد روحیه در من توان مبارزه با بیماری‌های ناشی از این حادثه را افزایش داد.

قهرمان بوکس استان همدان، تصریح کرد: چندی پیش با استاندار محترم همدان جهت فراهم کردن زمینه اشتغال برای اینجانب و موارد موجود دیدار کردم که ایشان قول مساعد دادند امیدوارم که این مهم با لطف خداوند منان محقق شود.

وی افزود: خداوند همیشه و همه‌جا همراه من بوده است امیدوارم در آینده نیز با حمایت و توجه حضرت حق نیز قهرمان زندگی شوم و تا به همه ورزشکاران و معلولینی که به هر علت دچار نقص عضو شده‌اند اعلام کنم باخدا بودن، مقاومت و ایستادگی و روحیه مضاعف هم می‌توان قهرمان و قوت قلب دیگران بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز