اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۱ اسفند ۹۹

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۱:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۵۴۶۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۱ اسفند ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: با شناسایی ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۴۷۱ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، گفت: که با شناسایی ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۴۷۱ نفر رسید.

وی افزود: با فوت یک نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۵۲۴ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۶ مورد بود که از این تعداد ۴۹ نفر در بخش عادی بستری شدند.

info corona news 12  11

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: همچنین در حال حاضر هشت بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۲ بیمار وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۷۹، بهار ۶۱۴، تویسرکان ۶۶۶، رزن ۴۵۵، درگزین ۱۹۷، فامنین ۱۸۳ و کبودراهنگ ۶۶۷ نفر است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۹۱۹ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۵۴ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۶۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز