اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۳ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۵۵۷۸۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۳ فروردین ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: با فوت یک بیمار در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۵۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان، گفت: که با فوت یک بیمار در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۵۶ نفر رسید.

وی اظهار داشت:  همچنین با شناسایی ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۶۷۳ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۹ مورد بود که از این تعداد ۲۵ نفر در بخش عادی بستری شدند.

info corona news 0103

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: همچنین در حال حاضر ۱۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۲۱ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۵، بهار ۶۳۰، تویسرکان ۶۷۵، رزن ۴۶۶، درگزین ۲۰۱، فامنین ۱۹۱ و کبودراهنگ ۶۸۴ نفر است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۹۳۸ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۸۲ نفر در نهاوند و چهار هزار و ۳۹ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز