حاجی بابایی:

ترویج و توسعه ورزش قهرمانی در دستور کار است

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۰۷:۳۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۸۳۷۹
ترویج و توسعه ورزش قهرمانی در دستور کار است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: ترویج و توسعه ورزش قهرمانی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در دیدار با خانواده کشتی همدان با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی هرکس بخواهد به جایگاهی والا برسد با تلاش و پشت‌کار می‌تواند به هدفش برسد، گفت: خوشبختانه خانواده کشتی استان همدان اراده‌ای عظیم برای رسیدن به اهداف ترسیم‌شده خود دارند.

وی با اشاره به تلاش همه‌جانبه کشتی گیران، مربیان، داوران و ارکان هیئت کشتی برای موفقیت، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما حمایت و تقویت هیئت‌های ورزشی برای ترویج ورزش در جامعه است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه متأسفانه دریکی دو سال اخیر ورزش کشور به واسطه شیوع کرونا با افتی شدید مواجه بوده است، گفت: خوشبختانه امروز شاهد رونق گرفتنورزش و جوانان استان هستیم امیدواریم این مهم با حمایت‌های مسئولین استان و کشور تداوم یابد.

وی با تأکید بر اینکه کشتی یکی از افتخارات ورزش استان همدان است، گفت: امیدواریم در آینده ورزش همدان به جایگاه اصلی خود بازگردد و شما باافتخار آفرینی باعث شادی و نشاط در جامعه شوید.

حاجی بابایی در پایان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه زیرساخت‌های ورزشی، گفت: در حال حاضر 20 سالن ورزشی باهدف توزیع عادلانه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق کمتر توسعه‌یافته و روستاهای همدان در دست احداث داریم.

در ادامه این دیدار حمیدرضا یاری با اشاره به اینکه خوشبختانه با حضور دکتر سیفی به‌عنوان مدیرکل ورزش  جوانان استان همدان شاهد جنب‌وجوش در ورزش استان هستیم، گفت: یکی از موارد مهمی که در کنار سایر فعالیت‌ها باید موردتوجه باشد ورزش قهرمانی است چراکه طی سالیان اخیر باسلیقه محوری به حاشیه رفته است.

وی بابیان اینکه  ورزش قهرمانی باید بیشتر دیده شود، گفت: علی‌رغم ضربه مهلک کرونا به ورزش کشور خوشبختانه هیئت کشتی استان همدان اقدامات خوب و قابل‌توجه مثبتی را انجام داده است.

رئیس هیئت کشتی استان همدان بابیان اینکه در بودجه‌های جاری کشور باید به ورزش کمک شود، گفت: هیئت کشتی استان همدان طی یک ماه آینده چهار مورد اعزام دارد که نیازمند توجه مسئولین است.

وی با اشاره به اینکه در اختیار قرار گرفتن خوابگاه و مهمان‌سرا برای هیئت کشتی و تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار برای هیئت از دیگر مطالبات هیئت کشتی است، گفت: امیدواریم با حمایت‌های شما و مسئولین ورزش استان و همچنین استاندار محترم همدان شاهد توفیق روزافزون ورزش استان باشیم.

 

نظر شما