مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان:

کرایه‌های تاکسی در همدان افزایش می یابد

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۳:۱۰
کد خبر: ۱۱۶۰۱۳۳
کرایه‌های تاکسی در همدان افزایش می یابد
مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان، گفت:کرایه‌های تاکسی در همدان افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، میلاد کریمی از تصویب افزایش کرایه‌های تاکسی در همدان خبر داد و اظهار کرد: افزایش کرایه تاکسی‌های همدان امروز در صحن شورا مصوب شد اما درصد افزایش منوط به تصمیم کارگروه ستاد تنظیم بازار است.

وی با اشاره به اینکه افزایش کرایه تاکسی را به صورت ریز پیشنهاد دادیم و در صحن شورا مصوب شد گفت: قصد ما در نحوه بالا رفتن کرایه‌ها رعایت حال همشهریان و تاکسیداران بوده و به همین خاطر همه جوانب را در نظر گرفتیم.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان  با بیان اینکه پیشنهاد افزایش کرایه را به صورت شناور داشتیم عنوان کرد: طبق طول مسیر، اقشار مختلف جامعه و سطح رفاه مردمان مناطق نرخ‌بندی با همراهی فرمانداری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه به طور مثال طول مسیر شهرک مدنی با استادان را تفکیک کرده‌ایم که شاید طول مسیر استادان کمتر از شهرک مدنی باشد اما افراد مرفه در این مناطق زندگی می‌کنند و باید تفاوتی در پرداخت کرایه از سوی آنها نسبت به اقشار پایین جامعه باشد تاکید کرد: به دنبال برقراری عدالت اجتماعی در جامعه طبق این تصمیم بوده‌ایم.

کریمی خاطرنشان کرد: با تایید کمیته انطباق و تنظیم بازار درصد افزایش کرایه‌های همدان مشخص می‌شود که احتمالا تا یک ماه آینده به نتیجه می‌رسد و ابلاغ می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز