مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند:

شرایط کرونایی خوبی بر نهاوند حاکم نیست/ظرفیت بیمارستان علیمرادیان به اتمام رسید

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۰۴۶۵
شرایط کرونایی خوبی بر نهاوند حاکم نیست/ظرفیت بیمارستان علیمرادیان به اتمام رسید
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند، گفت: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان علیمرادیان به اتمام رسیده و بیماران به بیمارستان شهید قدوسی منتقل می شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سیامک دانشور با اعلام این خبر، اظهار کرد: متاسفانه با شروع سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی وضعیت شهرستان از زرد به نارنجی و سپس قرمز تغییر یافت و در حال حاضر ما همچنان در این وضعیت به سر می‌بریم.

وی با بیان اینکه بار مراجعات بیماران زیاد و ظرفیت بیمارستان‌های شهرستان در حال تکمیل است گفت: ظرفیت بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان پرشمرده و تعدادی نیز به بیمارستان شهید قدوسی منتقل شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: متاسفانه علی رغم هشدارهای اعلام شده در پایان سال گذشته شاهد بی‌توجهی تعدادی از مردم بودیم و ما امروز داریم عوارض دورهمی خانوادگی، عروسی‌ها و ورود مسافران به شهرستان را می‌پردازیم‌.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه کادر درمان خسته و فشار زیادی را متحمل می‌شود اما با تمام توان در خدمت بیماران هستند، بر رعایت پروتکل‌ها و به ویژه استفاده از ماسک تأکید کرد و گفت: متاسفانه در روزهای اخیر درصد استفاده‌کنندگان از ماسک کاهش یافته‌اند که این مساله می‌تواند عواقب بدتری را در پیش داشته باشد.

دانشور اظهار کرد: از مردم می خواهیم به منظور کنترل خیز جدید کرونا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در دورهمی‌های خانوادگی و عروسی‌ها به شدت خودداری کنند در غیر این صورت باید منتظر عواقب وخیم آن باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز