مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

قیمت مرغ در استان همدان ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است/کمبود مرغ نداریم

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۶۰۴۶۸
قیمت مرغ در استان همدان ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است/کمبود مرغ نداریم
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه میزان کشتار مرغ روند منطقی و متعادلی را طی کرده و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد گفت: قیمت جدید مرغ در ۱۴ فروردین ماه به قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان در سطح بازار اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حسین فضلی با بیان اینکه از اول اسفندماه تاکنون روزانه به صورت متوسط ۱۸۰ تن کشتار مرغ در استان انجام شده است اظهار کرد: متوسط نیاز استان ۱۲۰ تا ۱۳۰ تن مرغ است از همین رو مازاد بر نیاز استان مرغ کشتار شد.

وی با اشاره به اینکه تولید روزانه مرغداری‌ها بالغ بر نیاز استان است افزود: در بهمن ماه ۳ میلیون قطعه جوجه ریزی شده در حالی که نیاز استان ۲ میلیون ۲۰۰ قطعه بود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه میزان کشتار مرغ روند منطقی و متعادلی را طی کرده و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد تصریح کرد: استان‌هایی چون تهران با تولید کمتری مواجه هستند.

وی به کشش بیشتر بازار شب عید و تدابیر اندیشیده شده برای تولید بیشتر اشاره کرد و یادآور شد: با توجه با تصویب قیمت جدید ۱۴ فروردین ماه قیمت جدید مرغ در سطح بازار اجرایی شد.

فضلی با بیان اینکه قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ برای مرغداران متعادل به شمار می‌رود ضمن اینکه هیچ مشکلی وجود ندارد تاکید کرد: سراسر بازار از صبح تا شام مرغ گرم به میران کافی وجود دارد و کمبودی در این زمینه احساس نمی‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز