اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۱۶۰۴۷۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: با فوت چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۸۱ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اعلام این خبر اظهار کرد: با فوت چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۸۱ نفر رسید.

وی گفت: با شناسایی ۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۹۸۳ رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان ، تصریح کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۸۴۳ مورد بوده است که ۱۵۳ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

info corona news14000116

وی افزود: در عین حال هم اینک ۱۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۹، بهار ۶۴۵، تویسرکان ۷۰۲، رزن ۴۸۲، درگزین ۲۰۴، فامنین ۱۹۸ و کبودراهنگ ۶۹8 نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون یک هزار و ۹۹۰ نفر در ملایر، یک هزار و ۲۷۰ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۱۱۸ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

درحال حاضر از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، «نهاوند و تویسرکان» در وضعیت قرمز، «همدان، کبودراهنگ، فامنین، رزن، درگزین و ملایر» در شرایط نارنجی و «اسدآباد و بهار» نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز