اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۸:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۸۰۶۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت ۱۴ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در این استان به یک هزار و ۷۶۱ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، اظهار کرد: با فوت ۱۴ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در این استان به یک هزار و ۷۶۱ نفر رسیده است.

وی افزود: همچنین تعداد موارد مثبت در بخش سرپایی و بستری استان در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷۶ مورد گزارش شده است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: هم اینک شمار بیماران بستری مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۱۳ هزار و ۲۵۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۳۳ هزار و ۸۱۱ مورد افزایش یافته است.

وی افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۰۱ مورد بود که ۲۵۳ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

info corona news 14000131

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۳۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۶۱ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۵۱۱، بهار ۷۳۰، تویسرکان ۸۴۲، رزن ۵۷۴، درگزین ۲۲۲، فامنین ۲۴۳ و کبودراهنگ ۸۲۸ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۴۰۱ نفر در ملایر، یک هزار و ۷۰۴ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۸۶۴ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز