فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد:

دستگیری سارقان قفل مغازه های بازار نهاوند

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۸:۱۰
کد خبر: ۱۱۶۸۴۶۲
دستگیری سارقان قفل مغازه های بازار نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارقان قفل مغازه های بازار نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت کسبه بازار شهرستان نهاوند مبنی بر وقوع چند فقره سرقت قفل مغازه ها، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری 11 شهرستان با انجام اقدام اطلاعاتی و فنی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و سایر اقدامات قانونی، یک سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی بیان داشت که با همدستی 2 نفر دیگر که آن ها نیز دارای چندین مورد سابقه کیفری می باشند اقدام به باز کردن و سرقت تعدادی از قفل مغازه ها در مراحل متعدد نموده و آن ها را برای تهیه مواد مخدر مصرفی به فروش رسانده اند.

سرهنگ ساکی گفت: ماموران انتظامی در ادامه، 2 همدست وی را نیز دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند که نامبردگان علاوه بر تایید گفته های متهم اول و سرقت قفل مغازه ها، به سرقت یک دستگاه تلویزیون و 2 دستگاه سماور بزرگ هم اعتراف کردند که خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی و این اموال به صاحبان آن ها تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به این که پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال پیگیری است، از تلاش ماموران کلانتری11 تقدیر و تصریح کرد: پلیس نهاوند با تکیه بر اصل مدیریت میدانی به صورت مستمر و با اقتدار با هرگونه هنجار شکنی، بزه و جرایم برخورد قانونی و منسجمی خواهد داشت به نحوی که اصلی ترین و مهمترین اولویت اجرایی پلیس ارتقاء و تداوم امنیت و آرامش خاطر شهروندان می باشد.

نظر شما