فرماندار نهاوند:

نهاوند در وضعیت قرمز و حاد کرونا شیوع کرونا است

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۶:۰۴
کد خبر: ۱۱۷۰۶۹۵
نهاوند در وضعیت قرمز و حاد کرونا شیوع کرونا است
فرماندار نهاوند، گفت: نهاوند در وضعیت قرمز و حاد کرونا شیوع کرونا است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت کرونا شهرستان نهاوند ضمن تقدیر از همراهی مردم شریف نهاوند، کسبه، اصناف و بازاریان، سپاه و نیروهای بسیج طی هفته های گذشته، گفت: از همه مردم و اصناف تقاضا داریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی نسبت به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و انتقال آن در جامعه جلوگیری کنند و همواره استفاده از ماسک را در صدر امور قرار دهند.

وی با بیان اینکه تا تغییر وضعیت شرایط کرونایی در شهرستان همه باید با استفاده از ظرفیت های موجود یاری گر ستاد کرونا باشند، گفت: صدا و سیما و اصحاب رسانه همچون گذشته در راستای انعکاس اخبار و هشدارهای ستاد کرونا همراه باشند.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند همچنان در شرایط بحرانی و خطرناک کرونا است، گفت: مردم باید بدانند که عادی انگاری کرونا باعث ایجاد فاجعه بیش از این خواهد شد.

وی بر رعایت اجرای دورکاری و حضور کارمندان ادارات طبق دستورالعمل ستاد کرونا جهت رعایت موارد بهداشتی تاکید کرد و گفت: طبق دستور استاندار محترم اداره امور مالیاتی از کسبه هایی که در زمان اعمال محدودیت ها مشمول تعطیلی شده اند، نباید مالیات بر درآمد بگیرد.

ناصری با بیان اینکه ضدعفونی معابر و خیابان ها و ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان عمومی باید تشدید شود؛ گفت: با برگزاری هرگونه مراسم و تجمع ها و افراد بی توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی برخورد جدی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز