مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

هیئت شنا استان همدان صاحب استخر و دفتر مجزا می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۱۲۱۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:، گفت: هیئت شنا استان همدان صاحب استخر و دفتر مجزا می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار با جلیلوند دبیر و تنی چند از ارکان هیئت شنا استان همدان با بیان اینکه خلأ پیگیری امورات سرعت اجرای برنامه‌ها را می‌گیرد، گفت: برای نتیجه‌گیری بهتر هیئت‌ها باید فردی را به‌عنوان پیگیری امور و مصوبات این دیدارها معرفی کنند تا نشست‌ها با خروجی مثبت همراه باشد.

وی ادامه داد: پیگیری لازم برای در اختیار قراردادن فضای مناسب به هیئت‌های ورزشی جهت انجام امورات دفتری هستیم چراکه اگر هیئت شاکله خارجی نداشته باشد فعالیتش سخت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه فلسفه وجودی هیئت‌های ورزشی پیگیری امورات مربوط به رشته ورزشی، ایجاد زمینه‌های توسعه زیرساخت‌های ورزشی از طریق خیرین و غیره، توسعه ورزش در سطح همگانی و قهرمانی و ... است، گفت: به شنا استان همدان امیدوار هستم چراکه افرادی در رأس آن قرار دارند که عاشق این ورزش هستند.

وی با اشاره به اینکه مقدمات واگذاری استخر اختصاصی برای هیئت و همچنین فضای دفتر در مجموعه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را انجام خواهیم داد، گفت: امروز اداره کردن هیئت‌ها تنها با هزینه‌ها و اعتبارات دولتی شدنی نیست لذا رؤسای هیئت‌ها باید در بحث جذب اسپانسر نیز ورود کنند تا زحمات آن‌ها در حوزه ورزش به ثمر بنشیند.

سیفی بر حمایت همه‌جانبه از هیئت‌های فعال ورزشی استان تأکید کرد و گفت: سیاست و راهبرد اداره کل ورزش و جوانان استان همدان فعال‌سازی هیئت‌های بدون فعالیت است تا بتوانیم ورزش استان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

در ادامه این نشست حامد جلیلوند دبیر هیئت شنا استان همدان ضمن تقدیر از نگاه مثبت و همراه با گارد باز مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برای رفع مشکلات و دغدغه هیئت‌های ورزشی استان، گفت: هیئت شنا استان همدان ظرفیت‌های فراوانی دارد که در صورت حمایت هرچه بیشتر شکوفا می‌شوند.

وی گفت: هیئت شنا در سال گذشته تنها با 8 ماه تلاش موفق به کسب مقام دوم شنا در آب‌های آزاد، حضور در لیگ شنای کشور و آموزشگاه‌ها شد.

دبیر هیئت شنا استان همدان، تصریح کرد: افراد حاضر در هیئت شنای استان افرادی دلسوز هستند قول می‌دهیم با نگاه ویژه شما بتوانیم چشم‌وچراغ ورزش استان شویم.

نظر شما