مدیر آموزش وپرورش نهاوند:

۱۴ دانش آموز نهاوندی به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور راه یافتند

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۱۲۲۴
۱۴ دانش آموز نهاوندی به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور راه یافتند
مدیر آموزش وپرورش نهاوند، گفت: 14 دانش آموز نهاوندی به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور راه یافتند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدحسین دارایی با اعلام این خبر گفت: در مرحله اول المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور که در 13 رشته برگزار شد، 14 دانش آموز از شهرستان نهاوند موفق شدند به مرحله دوم این المپیاد راه پیدا کنند.

وی تصریح کرد: از دبیرستان سمپاد فرزانگان، دانش‌آموزان هستی آسمانه در رشته زیست شناسی و رشته ادبی، کیانا صالحی در رشته نجوم و اختر فیزیک، ثمین بیات و نازنین زهرا سیاوشی در رشته شیمی و دنا کیانی در رشته ریاضی به مرحله دوم کشوری راه پیدا کرده اند.

دارایی با اشاره به اینکه از دبیرستان نمونه‌دولتی نیک اندیشان، دانش‌آموزان فاطمه صالح، مریم حبیبی و فاطمه کیانی در رشته ادبی به مرحله دوم راه یافته اند، افزود: از آموزشگاه سمپاد علامه حلی نیز دانش‌آموزان، علی سوری و سبحان صالحی در رشته زیست شناسی، محمدرضا ابوالفتحی در رشته ریاضی و رشته ادبی و امیررضا علیمرادیان در رشته ریاضی به مرحله دوم کشوری راه یافته اند.

وی ادامه داد: همچنین از دبیرستان نمونه دولتی امام علی(ع) دانش‌آموز، حسین دکامین در رشته علوم زمین و از دبیرستان شاهد فاطمه الزهرا دانش‌آموز، عسل پیرهادی در رشته شیمی موفق به راهیابی به مرحله دوم کشوری شده اند.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند در پایان ضمن تبریک این موفقیت های ارزشمند و آرزوی توفیق برای این دانش‌آموزان در مرحله دوم این المپیادها، خاطرنشان کرد: این المپیادهای علمی شامل رشته های ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکر و کارآفرینی، جغرافیا، ریاضی، زیست شناسی، سلول های بنیادی، شیمی، علوم زمین، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اختر فیزیک و ریاضی آزمایشی می باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز