مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد:

تجلیل از ۴۷ معلم برتر استان همدان

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۷۱۹۱۷
تجلیل از ۴۷ معلم برتر استان همدان
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، در کنار برگزاری برنامه های متنوع و ویژه، ۴۷ تن از معلمان برتر استان همدان تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد پورداود در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم، افزود: کرامت معلم به عنوان مرجع علمی و اخلاقی در جامعه از اولویت های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی و زیست بوم جدید شاهد همت و تلاش معلمان فرهیخته در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم به صورت مجازی و غیر حضوری هستیم، اظهار داشت: در این مدت فعالان عرصه تعلیم و تربیت به ویژه معلمان به عنوان جهادگران آموزشی جلوه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشته اند.

پورداود تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت توجه به پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم امسال بیشتر به صورت مجازی و غیر حضوری اجرا می شود.

وی عنوان کرد: دیدار ویدئوکنفرانسی مسوولان و معلمان استان با رییس‌ جمهور، معرفی معلمان منتخب استانی و کشوری، تقدیر از جانبازان و رزمندگان فرهنگی و  تقدیر از  ۴۷ تن از معلمان منتخب استانی از مهمترین برنامه های این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان ادامه داد: فعالیت ستادهای تکریم معلم در تمامی شهرستان ها، استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی به ویژه شبکه شاد در جهت تکریم و بزرگداشت هفته مقام معلم و  برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها برای پوشش و انعکاس برنامه های هفته معلم از دیگر برنامه های این هفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز