رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند:

پیشکسوت فوتبال نهاوند به برادر شهیدش پیوست

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۷۲۳۴۹
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند، گفت: پیشکسوت فوتبال نهاوند به برادر شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان همدان: رامین درویشی رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مرحوم عبدالعلی پیرزادی برادر فوتبالیست و ورزشکار شهید علی پیرزادی صبح امروز در بیمارستان به برادر شهیدش پیوست.

او افزود: مرحوم پیرزادی در دهه ۶۰ یکی از فوتبالیست های خوب روستای تکه و شهرستان نهاوند بود که حدود ۳۰ سال یکی از  کارمند با اخلاق  اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و عضو تیم های فوتبال این استان بود.

درویشی افزود: مرحوم پیرزادی چند سال پیش در حال سفر به شهرستان نهاوند دچار تصادف شد و مدتی در حالت کما بود که بعد از یکسال بهبودی  یافت ولی متاسفانه صبح امروز به دلیل شدت جراحات آن حادثه  در بیمارستان دار فانی را وداع گفت و به برادرشهیدش علی پیرزادی پیوست.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند  اظهار داشت: مراسم تشیع و خاکسپاری و ختم این عزیز امروز ساعت ۵عصر در جوار برادر شهیدش در گلزار شهدای روستای تکه با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود و خانواده ان مرحوم اعلام کرده اند به دلیل شرایط کرونایی همه هزینه ها را صرف امور خیریه می کنند.

او بیان کرد: اداره ورزش وجوانان شهرستان نهاوند در گذشت این همکار عزیز و پیشکسوت ورزشی را به خانواده آن مرحوم و سایر بازماندگان  تسلیت می گوید.

لازم به یادآوری است مرحوم عبدالعلی پیرزادی از خانواده ای ورزشکار و فوتبالیست هستند تنها پسر ایشان از قهرمانان وزنه برداری استان هرمزگان می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز