ثبت نام۱۴۰۰همدانی در کار آزمایی فاز سوم واکسن کرونا

۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۷۲۷۰۰
ثبت نام۱۴۰۰همدانی در کار آزمایی فاز سوم واکسن کرونا
منوچهر کرمی با بیان اینکه در استان همدان فقط شهر همدان به عنوان محل اجرای مرحله سوم بالینی این کار آزمایی واکسن کنژوگه انتخاب شده است، مطرح کرد: ثبت نام داوطلبان از هفته گذشته آغاز شده است و تا کنون هزار و۴۰۰داوطلب ثبت نام خود را قطعی کردند.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی  بوعلی سینا همدان در گفتگوی اختصاصی ‌با خبرگزاری برنا با بیان اینکه کارآزمایی بالینی واکسن کرونا با همکاری انسیتو فینلای کشور کوبا و انسیتو پاستور ایران مراحل آزمایش خود در در دو مرحله با موفقیت سپری کرده است،عنوان کرد: اکنون در مرحله سوم این کارآزمایی هستیم و در دو مرحله قبلی این واکسن هیچ گونه عارضه شدیدی مشاهده نشده است.

منوچهر کرمی با بیان مرحله سوم این کار آزمایی در دو کشور ایران و کوبا آغاز شده است،گفت:تا کنون ۲۴هزار ایرانی در سامانه های علوم پزشکی برای این دوره از کار آزمایی واکسن داوطلب شدند.

وی با بیان اینکه در استان همدان  فقط شهر همدان به عنوان محل اجرای مرحله سوم بالینی  این کار آزمایی واکسن انتخاب شده است،مطرح کرد: ثبت نام داوطلبان از هفته گذشته آغاز شده است و تا کنون هزار و۴۰۰داوطلب ثبت نام خود را قطعی کردند.

معاون بهداشت و درمان همدان بیان کرد: در نخستین روز از این کار آزمایی ۴۰ داوطلب مورد مطالعه قرارگرفته و واکسن کرونا را دریافت کردند‌.

کرمی با اشاره به سنین داوطلبین عنوان کرد: خوشبختانه در کار آزمایی اقشار مختلف مردم و از گروه ۱۸تا۸۰ با دانشگاه علوم پزشکی مشارکت داشته وداوطلب این کار آزمایی شدند.

وی با اشاره به افتتاح این مرکز به صورت رسمی ،افزود: از روز شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور مسئولین و نمایندگان  مردم در مجلس شورای اسلامی  این مرکز به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در نظر داریم در روزهای آینده روزانه ۱۵۰تا ۳۰۰ واکسیناسیون کارآزماییانجام شود.

معاون بهداشت ودرمان علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تمامی مراحل این مطالعه تحت نظر متخصصین مجرب استان انجام می شود، مطرح کرد:علاقمندان به مشارکت در این طرح می توانند از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی همدان و یا یا شماره گویای۳۱۳۶ثبت نام خود را قطعی کنند.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبین که در این مرحله ثبت نام کردند می توانند با مختصصین این مرکز در ارتباط باشند و هرگونه عارضه خود را با آنها در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز