در مراسمی با حضور استاندار همدان؛

معلمین سرآمد استان همدان تجلیل شدند

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۴:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۳۳۶۴
معلمین سرآمد استان همدان تجلیل شدند
در مراسمی با حضور استاندار همدان معلمین سرآمد استان همدان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی در آیین بزرگداشت مقام معلم با گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم با اشاره به ایثار و فداکاری معلمان در شرایط کرونایی افزود: موفقیت‌های جامعه پزشکی در ساخت واکسن برای مقابله با ویروس کرونا نیز دست‌پرورده معلمان کشور است.

وی اضافه کرد: معلمان در ذهن عموم مردم جایگاه و نقش ارزنده ای دارند و موفقیت‌های امروز جامعه مرهون تلاش معلمان است.

شاهرخی ادامه داد: ۱۲ اردیبهشت روز معلم تجلیل از همه خوبی‌ها، صفات نیکو و برجسته‌ و به واسطه آن از تلاش‌های معلمان قدردانی می کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه بر اساس آموزه های دینی و قرآن کریم تعلیم و تربیت از مهم ترین عناصر جامعه بشری محسوب می شود، اظهار داشت: با توجه به نقش معلمان در نظام تعلیم و تربیت جایگاه آنان در جامعه بی بدیل است.

روز معلم همدان

شاهرخی با اشاره به نقش آفرینی معلمان در عرصه های مختلف جامعه، تصریح کرد: نقش معلمان در شکل گیری انقلاب اسلامی، عبور از چالش ها، دفاع مقدس و پس از آن بسیار برجسته است.

وی با تاکید بر این که موفقیت های امروز جامعه در عرصه های مختلف مرهون معلمان است، خاطر نشان کرد: اگر امروز دنیای استکبار از پیشرفت های ما ناراحت است، به خاطر سرمایه های عظیم علمی است که با تلاش معلمان شکل گرفته است.

استاندار همدان بیان کرد: موفقیت‌های بی‌شمار علمی در کشور را مدیون معلمان و جامعه فرهنگی هستیم که توانسته‌اند این جوانان و دانشمندان را پرورش دهند.   

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: در زیست بوم جدید معلمان کلمه جهادگر آموزشی را معنا بخشیدند.

 محمد پورداود با اشاره به اینکه معلمان استان در شرایط کرونایی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان سنگ تمام گذاشتند، افزود: همکاران فرهنگی ما با همت والای خود کلمه جهادگر آموزشی را معنا بخشیدند و اجازه ندادند آموزش تعطیل شود.

وی با اشاره به برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان، گفت: امسال برنامه های هفته معلم با عنوان "طرح شناسایی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید" اجرا می شود.

پورداود بیان کرد: استان همدان با ۱۲هزار و ۸۷ نفر شرکت کننده در این طرح به عنوان اولین استان شرکت کننده با فاصله بسیار زیاد با استان دوم شناسایی و معرفی شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد شرکت کننده که در سطح مدرسه اجرا شد، ۹۵۰ نفر در سطح شهرستان ها و مناطق معرفی و پس از داوری در نهایت ۴۶ نفر به عنوان معلمان سرآمد استانی انتخاب شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز