مدیر تیم‌های ملی کشتی:

برگزاری اردوهای تیم ملی در استان ها توانایی فنی کشتی‌گیران و مربیان را همراه دارد

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۳۴۰۸
برگزاری اردوهای تیم ملی در استان ها توانایی فنی کشتی‌گیران و مربیان را همراه دارد
مدیر تیم‌های ملی کشتی، گفت: برگزاری اردوهای تیم ملی در استان ها موجب افزایش توانایی کشتی‌گیران و مربیان می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن کاوه در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی جوانان کشور در استان همدان ضمن قدردانی از میزبانی شایسته استان همدان از تیم ملی جوانان کشتی، گفت: با توجه به شرایط حاکم بر تهران امکان برگزاری اردو وجود نداشت که با توجه به درخواست هایی از استان های کشور مبنی بر اجرای اردو به فدراسیون ارسال شده بود استان همدان از بین چند استان کشور انتخاب شد.

وی با اشاره به زحمات مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و رئیس هیئت کشتی استان همدان، تصریح کرد: برگزاری اردوهای تیم ملی در استان ها موجب افزایش توانایی کشتی‌گیران و مربیان می شود لذا باید برنامه ریزی خوبی برای این مهم صورت بگیرد.

مدیر تیم‌های ملی در ادامه با بیان اینکه اگر شرایط ادغام تیم ملی جوانان و بزرگسالان فراهم باشد، این کار را انجام خواهیم داد، گفت: باید شرایط برای برگزاری اردوها در تهران و خانه کشتی فراهم باشد چراکه اردوهای نوجوانان و جوانان آزاد و فرنگی را در کنار بزرگسالان آزاد و فرنگی پیش رو داریم.

وی با تاکید بر اینکه جوانان ما باید هم با رده نوجوانان تعامل داشته باشند و هم با بزرگسالان، گفت: امیدوارم شرایط طوری باشد که کنار هم باشیم. البته با توجه به بحث المپیک تمام اولویت به تیم بزرگسالان داده شده است.

نظر شما