رئیس پلیس راه استان همدان:

۲۰۶ جان عابر پیاده ۷۱ ساله را گرفت

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۱۷۳۵۰۰
۲۰۶ جان عابر پیاده ۷۱ ساله را گرفت
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با عابر پیاده در جاده همدان به سمت کرمانشاه و روبروی پادگان شهید قهرمان، عابر ۷۱ ساله جان باخت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ رضا عزیزی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بی توجهی عابر به خودروهای عبوری هنگام عبور از عرض جاده عامل بروز این سانحه فوتی در روبروی پادگان قهرمان بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به فراوانی مرگ عابران در این محدوده، ۲ پل عابر پیاده در این محل راه اندازی شده همچنین سانحه خیز بودن محور توسط چند تابلو هشداری اطلاع رسانی شده است با این وجود عابران برای عبور از عرض جاده از پل های عابر پیاده استفاده نمی کنند.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: وجود منطقه مسکونی و کارگاهی در این منطقه موجب افزایش ورود عابران به سطح جاده و عبور از عرض خیابان شده که این وضعیت جاده مقابل پادگان شهید قهرمان را به نقطه ای حادثه خیز تبدیل کرده است.

سرهنگ عزیزی تنها راه ایمن سازی این مسیر را نصب نرده در وسط بلوار یا قرار دادن نیوجرسی و موانع فیزیکی دانست و گفت: علاوه بر برخورد خودرو با عابر، برخورد خودرو با خودرو و خودرو با موتورسیکلت را به ویژه هنگام گردش و دور زدن برای ورود به مسیر مقابل شاهد هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز