اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۷۷۱۸۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۴۷ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به اینکه با فوت ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۴۷ نفر رسیده است، افزود: ۲۵۶ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۳۹ هزار و ۹۹۳ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۶ هزار و ۱۸۵ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: شمار بهبود یافتگان کرونا از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون ۱۳ هزار و ۷۶ نفر ثبت شده است.

وی گفت: همچنین تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵۱ مورد بود که ۱۶۵ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

info corona news 1400022003

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۵۶ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۰۸، بهار ۸۹۵، تویسرکان ۹۵۵، رزن ۷۰۲، درگزین ۲۶۴، فامنین ۲۹۶ و کبودراهنگ ۹۵۷ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۸۹۵ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۱۱۸ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۱۱ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 

نظر شما