معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان:

بیش از ۴۸۵ میلیون تومان ذکات فطره در استان همدان جمع آوری شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۱:۴۷:۰۶
کد خبر: ۱۱۸۳۲۱۰
بیش از ۴۸۵ میلیون تومان ذکات فطره در استان همدان جمع آوری شد
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان گفت: مردم نیکوکار این استان ۴۸۵ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان در قالب زکات فطریه برای کمک به موسسات خیریه زیرپوشش بهزیستی و مراکز دولتی بهزیستی پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدالله فارسی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این میزان زکات جمع‌آوری شده توسط ادارات بهزیستی در شهرستان‌های مختلف استان، مجموعه‌های وابسته به این سازمان، مراکز مثبت زندگی و مراکز خیریه زیرپوشش جمع‌آوری شد.

وی اعلام کرد: از این میزان فطریه جمع آوری شده حدود ۱۵۴ میلیون تومان توسط موسسات خیریه زیر پوشش بهزیستی و مابقی در مراکز دولتی جمع آوری شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان با قدردانی از مردم مومن و نیکوکاران خاطرنشان کرد: فطریه جمع آوری شده به صورت پرداخت نقدی و غیرنقدی برای کمک هزینه معیشت، تامین هزینه نان، گوشت، درمان و کمک هزینه وسایل ضروری زندگی افراد نیازمند جامعه هدف زیر پوشش کل استان هزینه می شود.

فارسی با بیان اینکه ۱۵۰ صندوق و پایگاه شامل فطریه عام، کفاره و سادات در اطراف اماکن، معابر اصلی و مرکزی استان برای جمع آوری فطریه پیش بینی شده بود عنوان کرد: کمک‌های جمع آوری شده با حفظ شأن و کرامت انسانی برای برطرف کردن مشکلات معیشتی به دست محرومان واقعی می‌رسد.

وی اعلام کرد: شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی همدان به شماره کارت شتاب ۸۳۹۳-۶۹۲۷-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و یا شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ با شماره شبای IR۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ و یا شماره گیری #۱۴۰۰۰۲۸*۴*۷۳۳*،  کمک‌های مردمی به بهزیستی استان همدان را در طی سال دریافت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز