فرماندار نهاوند:

انتخابات ریاست جمهوری در ۱۸۷ شعبه اخذ رای نهاوند برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۴:۰۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۳۹۵۷
انتخابات ریاست جمهوری در ۱۸۷ شعبه اخذ رای نهاوند برگزار می شود
فرماندار نهاوند، گفت:انتخابات ریاست جمهوری در ۱۸۷ شعبه اخذ رای نهاوند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری ظهر سه شنبه در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان نهاوند با بیان اینکه از مجموع شعب اخذ رای در این شهرستان ۱۳۲ شعبه ثابت و ۵۵ شعبه نیز سیار است افزود: ۱۱۷ شعبه در مناطق روستایی و ۷۰ شعبه نیز در مناطق شهری مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رای در این دوره با توجه به شرایط کرونایی افزایش داشته است اضافه کرد: به منظور حفظ سلامت مردم و عوامل اجرایی شعب تدابیر لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اندیشیده شده و در این زمینه جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

فرماندار نهاوند به تدابیر در نظر گرفته شده در این زمینه اشاره کرد و گفت: در راستای تامین سلامتی مردم و حفظ پروتکل‌های بهداشتی ترتیبی اتخاذ شده تا در هر شعبه اخذ رای یک نفر به عنوان ناظر بهداشتی بر امر سلامت و بهداشت حضور ثابت داشته باشد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این در انتخاب شعب اخذ رای دقت شده که فضاهایی انتخاب شوند که درب ورودی و خروجی داشته و از تهویه مناسب برخوردار باشند گفت: با توجه به حساسیت این دوره از انتخابات به لحاظ بیماری کرونا تمام تلاش مسئولین بر این است که مراجعه‌کنندگان کمترین زمان ممکن را در شعبه اخذ رای حضور داشته باشند تا ضمن جلوگیری از تجمع بتوانند بدون دغدغه اقدام به رای دادن کنند.

ناصری اظهار کرد: نهاوند آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم است و تمام تلاش مجریان و عوامل برگزاری انتخابات در این شهرستان، مهیا کردن بستر حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای در عین بی‌طرفی کامل و رعایت مر قانون است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز