سرپرست هیات ورزش های همگانی همدان خبر داد:

اجرای طرح دوشنبه های پیاده روی در همدان

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۴:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۴۰۰۲
اجرای طرح دوشنبه های پیاده روی در همدان
سرپرست هیات ورزش های همگانی همدان گفت: برای نخستین بار طرح ملی دوشنبه های پیاده روی در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مریم روحی با اعلام این خبر، افزود: در نخستین هفته از این رویداد ملی، 500 بانوی همدانی به پیاده روی پرداختند و 20 ایستگاه ورزشی همکاری لازم را داشتند.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای طرح دوشنبه‌های پیاده روی، قرار گرفتن پیاده روی در برنامه روزانه اقشار و توسعه فعالیت بدنی است.

روحی اظهار داشت: طرح دوشنبه‌های پیاده روی از ابتدای خرداد ماه جاری آغاز شده و تا اسفند ادامه خواهد یافت و هر ماه به یک قشر اختصاص خواهد یافت.

سرپرست هیات همگانی همدان خاطرنشان کرد: در این طرح که توسط کارشناسان ورزش همگانی طراحی شده ، هر دوشنبه با یک شعار ویژه و مخصوص یک قشر خاص جامعه به این صورت که هر فرد با گوشی موبایل خود به مدت ۳۰ دقیقه پیاده روی می کند و از خود فیلم و اسکرین شات می گیرد و با گفتن شعار آن هفته فیلم را برای فدراسیون ارسال خواهد کرد.

photo_20254545645645678821-05-25_15-36-41

وی خاطرنشان کرد: هر هفته به بهترین ویدیو ها جایزه اهدا خواهد شد و در هفته نخست بانوان همدانی حضوری فعال و چشمگیر داشتند.

روحی بیان کرد: در این طرح مدت فیلمبرداری شخص باید بین 20 تا 50 ثانیه باشد و حداقل 5 کیلومتر و یا 30 دقیقه انجام شود و شعار هفتگی طرح را نیز بیان کند.

 وی یادآور شد: این طرح هر هفته برگزار می شود و به نفرات برگزیده جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز