مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

پرداخت ۲ هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در استان همدان

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۸:۲۱:۴۴
کد خبر: ۱۱۸۴۷۲۳
پرداخت ۲ هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در استان همدان
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ۲ هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات با هدف تامین بخشی از ودیعه رهن مستاجران در دوران شیوع کرونا به متقاضیان در این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، داریوش حسینی با اعلام این خبر، افزود: این تعداد تسهیلات با کمک و حمایت های استانداری همدان و با تاکید بر تسریع توسط روند بانکی به متقاضیان واگذار شده است.

وی اظهار داشت: در قالب این تعداد تسهیلات افزون بر ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار تامین و به مستاجران پرداخت شده است.

حسینی تصریح کرد: مدارک ۶ هزار و ۹۸۰ متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن در استان بررسی و پس از تایید، برای پرداخت وام تحویل شعب بانک های مربوطه شده است.

وی تصریح کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید شرایط مندرج در ماده یک آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی از جمله داشتن فرم (ج) سبز، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد، تاهل یا سرپرست خانوار و همچنین سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ارائه اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات دارای کد رهگیری از سوی متقاضیان برای دریافت تسهیلات اجباری است.

وی خاطر نشان کرد: کارگران و حقوق بگیران ثابت با اولویت ازدواج های جدید و خانواده های پنج نفره و بیشتر، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و زنان سرپرست خانوار مشمول دریافت این تسهیلات می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز