شهردار همدان:

تکمیل طرح‌های عمرانی همدان اولویت مدیریت شهری است

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۷:۴۶
کد خبر: ۱۱۸۶۴۵۲
تکمیل طرح‌های عمرانی همدان اولویت مدیریت شهری است
شهردار همدان گفت: سرعت بخشیدن در تکمیل و بهره برداری از طرح‌های عمرانی در حال ساخت اولویت مدیریت شهری است و مدیران شهرداری باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عباس صوفی یکشنبه شب در نشست با معاونان و مدیران شهرداری همدان اظهار داشت: پیشبرد فعالیت‌ها و تلاش مجموعه مدیریت شهری باید با هدف رضایتمندی شهروندان باشد و بر این اساس طرح‌های عمرانی باید با شتاب بیشتری در مرحله بهره برداری قرار بگیرد.

وی خدمات دهی بهینه به شهروندان را سرلوحه امور مدیریت شهری دانست و گفت: شهرداری به عنوان نهادی خدمت رسان به دور از هر گونه فضای انتخاباتی فقط به دنبال تحقق اهداف و برنامه‌های جاری است و در این بین تمامی مجموعه باید با تمام توان و ظرفیت‌های موجود برای تحقق این اهداف گام بردارند.

شهردار همدان افزود: در سال‌های اخیر با افزایش چندین برابری هزینه‌ها و قیمت‌ها مواجه بودیم که در مواقعی منجر به اجرای تاخیر و یا تعطیلی موقت طرح‌ها شد اما هم اکنون با همکاری، برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی مجموعه مدیران و همکاران شاهد پیشرفت و اجرای طرح‌های زیربنایی و روبنایی در تمامی مناطق سطح شهر هستیم.

وی اضافه کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از طرح‌ها، شاهد اجرا و پیگیری بخش بزرگی از ساخت و سازهای عمرانی و فعالیت‌های خدماتی در سطح شهر بودیم و تلاش ما بهره برداری از این طرح‌ها در زمان مقرر است.

صوفی با قدردانی از اقدام سازمان عمران و بازآفرینی شهری همدان در پیگیری و اجرای سیستم تهیه شن و ماسه برای اجرای طرح‌های مدیریت شهری گفت: مدیران مناطق برای تهیه آسفالت معابر با این سازمان نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند تا شاهد افزایش توزیع آسفالت در سطح شهر باشیم.

وی یادآور شد: همچنین مدیران و مسئولان فنی مناطق از بوستان‌های سطح مناطق بازدید داشته باشند و پیشنهادها و انتقادهای مورد نظر شهروندان و نواقص و خرابی‌های احتمالی را پیگیری و در کوتاه‌ترین زمان برطرف کنند.

معاون مالی و اقتصادی شهردار همدان نیز در این نشست گفت: مدیریت شهری در سه سال اخیر به ویژه مناطق کم برخوردار اجرای طرح‌های مختلف و متنوع برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم را اجرا کرده که منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان شده است.

رضا ابرار خرم افزود: توسعه همه جانبه و رشد متوازن شهر، رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان مهمترین برنامه مدیریت شهری همدان در دوره فعلی بوده است که در این مدت بودجه و منابع شهرداری صرف اجرای تنها چند طرح خاص نشد بلکه اجرای طرح‌های مختلف به ویژه در مناطق کم برخوردار در اولویت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برای نمونه می‌توان به آسفالت بیشتر معابر اصلی، فرعی، کوچه‌ها و بن بست‌های مناطق کم برخوردار اشاره کرد که رضایت حداکثری مردم را به همراه داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز