مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان:

۶۷ میلیارد تومان از تسهیلات کشاورزان همدان یک سال دیگر استمهال شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۶۵۵۴
۶۷ میلیارد تومان از تسهیلات کشاورزان همدان یک سال دیگر استمهال شد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان، گفت: به منظور حمایت از فعالیت های تولیدی به ویژه در بخش روستایی و کشاورزی، بازپرداخت ۶۷ میلیارد تومان از وام های پرداختی به کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی این استان برای مدت یک سال دیگر، استمهال شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیمردان طالبی با اعلام این خبر، کفت: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استمهال وام کشاورزان خسارت دیده از حوادث از جمله خشکسالی در سراسر کشور پیش بینی شده که سهم استان همدان از این میزان تسهیلات، ۶۷ میلیارد تومان است.

وی اظهار داشت: بر این اساس دولت فعلا پرداخت ۶۷ میلیارد تومان از سود و کارمزد تسهیلات کشاورزان خسارت دیده را تقبل کرده و زمان پرداخت اقساط وام از سوی کشاورزان بر مبنای سر رسید تسهیلات بانکی، یکسال دیگر تمدید شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: براساس این مصوبه دوره تنفس بازپرداخت تسهیلات کشاورزی مربوط به خشکسالی(زمان آغاز پرداخت اقساط) یکسال دیگر تمدید شده و دولت سود و کارمزد این تسهیلات را برای مدت یک سال (زمان استمهال) به جای کشاورز پرداخت می کند.

طالبی تصریح کرد: در هر شهرستان کمیته ای با حضور فرماندار، بانک عامل و جهاد کشاورزی برای بررسی و شناسایی کشاورزان آسیب دیده از حوادث و خشکسالی تشکیل شده که پس از تایید کمیته شهرستانی، لیست ارسالی از سوی همه شهرستانها در کمیته استانی استمهال وام کشاورزان بررسی و نهایی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان، گفت: پس از بررسی و تایید لیست در کمیته استانی، موضوع در جلسه ستاد مدیریت بحران استان مصوب و به کشاورزان مشمول ابلاغ می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز