اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۶۷۸۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت پنج بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۱۷۴ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، گفت: با فوت پنج بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۱۷۴ نفر رسید.

وی افزود: ۱۴۰ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۷ هزار و ۳۲۹ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۲ هزار و ۷۸۱ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۳ مورد بود که ۷۶ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

INFO AMAR CORONA HMD NEW14000310

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۲ بیمار وخیم گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۶۸ ، بهار ۹۴۵، تویسرکان ۹۸۷، رزن ۷۴۲، درگزین ۲۷۹ ، فامنین ۳۱۰ و کبودراهنگ ۹۹۹ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و  ۱۱۹ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۳۴ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۵۴۵ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

نظر شما