رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان:

بهره برداری از ۳ پایگاه اورژانس تا پایان خردادماه در استان همدان

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۷:۴۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۶۹۷۳
بهره برداری از ۳ پایگاه اورژانس تا پایان خردادماه در استان همدان
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: سه پایگاه اورژانس تا پایان خرداد سالجاری در این استان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حبیب الله معصومی با اعلام این خبر، اظهار کرد: یک پایگاه اورژانس واقع در «ساریجلو» شهرستان رزن یکم خرداد سال‌جاری بهره برداری شد و سه پایگاه دیگر تا پایان این ماه  بهره برداری می شود.

وی اضافه کرد: ساختمان اورژانس واقع در ۱۰ کیلومتری سد کلان ملایر نیز پس از گازکشی در نهایت تا ۱۰ روز آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد و می تواند ۴۰ کیلومتر مسیر را پوشش دهد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان یادآوری کرد: پیشتر پرسنل اورژانس  این پایگاه در درمانگاه مستقر بودند که با هزینه کرد ۶۰۰ میلیون تومان ساختمان جدیدی در این محل احداث و نیرو و تجهیزات اورژانس به این پایگاه انتقال یافتند.

معصومی اضافه کرد: ساختمان اورژانس فارسبان نهاوند نیز داخل یک مدرسه قرار داشت اما هم اینک پس از اختصاص زمینی توسط یکی از خیران در نزدیکی این مدرسه، با هزینه کرد ۶۰۰ میلیون تومان ساختمان جدید راه اندازی و خرداد ماه بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: تجهیزات و آمبولانس مورد نیاز به همراه نیروی توانمند و آموزش دیده برای استقرار در شهر جورقان آماده شده است و در صورت تامین مکان از سوی شهرداری این منطقه، می توان خدمات اورژانسی را در این منطقه آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: فروردین سالجاری پایگاه اورژانس شهری سه نهاوند، چهار ملایر، اتوماسیون ۱۱۵ با اتصال جی پی اس به آمبولانس ها و ۳۳ دستگاه کاریولوژی نصب شده بر روی آمبولانس ها به منظور ارسال فوری نوار قلب بیمار به بیمارستان پیش از رسیدن به مرکز درمانی، راه اندازی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز