مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد:

ضرورت توسعه ارتباطات و اطلاع‌رسانی در سازمان‌های مردم‌نهاد جوان استان همدان

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۱۸۷۳۰۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت توسعه ارتباطات و اطلاع‌رسانی در سازمان‌های مردم‌نهاد جوان استان همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی پیش از ظهر سه‌شنبه در برنامه دیدار با جوانان با حضور در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان با دبیر و اعضای سمن مهد یاس دیدار و در خصوص اجرای برنامه به‌صورت کیفی‌تر و رفع برخی موانع بحث و تبادل نظر کردند.

وی در این نشست با تأکید بر اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد باید ارتباطات خود را با دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف توسعه دهند، گفت: دنیای امروز دنیای ارتباطات وسیع خارج از محدودیت‌های زمانی و مکانی است لذا باید بسترهای این مهم را نیز در حوزه فعالیتی خود فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: یکی از بسترهای لازم در راستای حرکت به‌سوی این مهم ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی مؤثر با عموم جامعه است لذا توصیه می‌شود با هدف توسعه نمایش مجازی سایت مرتبط با فعالیت خود را نیز در بستر اینترنت ایجاد کنید.

وی با تأکید بر اینکه باید به‌صورت چندوجهی به مسائل پرداخت تا بتوانیم از شرایط موجود بهترین بهره‌برداری را انجام دهیم، گفت: یکی از مواردی که باید سازمان‌های مردم‌نهاد استان به آن ورود کنند ارتباط مؤثر با نخبگان دانشگاه‌های کشور و استان برای ایده‌پردازی است.

سیفی در ادامه با اشاره به اینکه روحیه مطالبه‌گری لازمه پیشرفت در امور است، گفت: مطالبه‌گری باید همراه با پیگیری و پشتکار باشد تا نتیجه حاصل از آن را مشاهده کنیم.

وی افزود: امروز نگاه ما به هیئت‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد استان تغییر کرده و باید خود را با اقتضائات روز دنیا وقف دهند تا محکوم به شکست نشوند.

دوره آموزشی طرح و گزارش‌نویسی سازمان‌های مردم‌نهاد همدان برگزار می‌شود

در ادامه این نشست نیز جمال لطیفی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: برای پیشبرد امور جوانان استان همدان آمادگی همکاری همه‌جانبه در حد توان را داریم.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: در بحث سازمان جوانان نیز می‌توانیم برنامه‌های مشترک خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری را ادامه دهید رویه ما تعامل هرچه بیشتر با سازمان‌های مردم‌نهاد است، گفت: در خصوص طرح نویسی و گزارش‌نویسی نیز برنامه‌های خوبی داریم که با محوریت سمن‌ها برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز