فرماندار نهاوند:

۷ نقطه برای تبلیغات کاندیداهای شورای شهر در نهاوند تعریف شده است

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۸:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۷۳۹۸
۷ نقطه برای تبلیغات کاندیداهای شورای شهر در نهاوند تعریف شده است
فرماندار نهاوند، گفت:7 نقطه برای تبلیغات کاندیداهای شورای شهر در نهاوند تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری در جمع اصحاب رسانه با اشاره به ضرورت فراهم شدن بستر شور انتخاباتی در شهرستان، اظهار کرد:  به منظور سهولت در تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر هفت نقطه شهری با همکاری شهرداری در مراکز پر تردد شهر نهاوند  در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای تبلیغات داوطلبان و ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات می‌توانند از این سازه‌های تبلیغاتی برای نصب تبلیغات خود با رعایت قوانین و مقررات و در چارچوب آئین‌نامه‌های تبلیغاتی استفاده کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند بر ضرورت رعایت اخلاق در انتخابات تأکید کرد و گفت: از نامزد‌ها و مسئولان ستاد‌های انتخاباتی آن‌ها تقاضا داریم در تبلیغات خود، مراقب منابع و امکانات شهری باشند و از آسیب زدن و خسارت به امکانات شهری خودداری کنند.

وی جلوگیری از تخریب سیما و منظر شهری در ایام انتخابات را ضروری دانست و افزود: افرادی که کاندیدای عضویت در شورای اسلامی شهر شده‌اند، قطعا باید دلسوز شهر باشد و از نازیبا کردن آن بپرهیزند.

ناصری با تأکید بر اینکه نصب پوستر‌ها و بنر‌های تبلیغاتی در مناطقی غیر از نقاط مشخص‌شده با کمک شهرداری، موجب هدر دادن وقت و هزینه کاندیدا‌های انتخابات می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که پوستر و بنر‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها در جایی غیر از نقاط مشخص‌شده نصب شود، بلافاصله امحا شده و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: شهرداری نهاوند با تمام توان در حال آماده‌سازی شهر برای تبلیغات انتخاباتی است و امیدواریم شاهد انتخاباتی پرشور در کنار رعایت انضباط و زیبایی شهر باشیم.

فرماندار شهرستان نهاوند بر خودداری از هر گونه تبلیغات زودهنگام از سوی کاندیداها تاکید کرد و افزود: هرگونه تبلیغات انتخاباتی زودهنگام و فعالیت‌های زیرپوستی و تشکیل جلسات و یارگیری با موضوع انتخابات تخلف محسوب می‌شود.

وی گفت: همه کاندیدا‌ها و طرفداران نامزد‌ها باید اخلاق انتخاباتی و برگزاری رقابت سالم را مدنظر قرار دهند تا با حضور حداکثری مردم، عزت و اقتدار نظام و انقلاب و کشورمان را در این دوره از انتخابات حساس به دشمنان نشان دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز