دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند:

۱۶ پرونده تخلفات انتخاباتی در شهرستان نهاوند تشکیل شده است

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۷۸۰۷
۱۶ پرونده تخلفات انتخاباتی در شهرستان نهاوند تشکیل شده است
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، گفت: ۱۶ پرونده تخلفات انتخاباتی در شهرستان نهاوند تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم انتخاباتی شهرستان نهاوند با حضور مقامات، قضایی ، سیاسی و امنیتی شهرستان برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، گفت: در حال حاضر استفاده از فضای مجازی میان اقشار مختلف به دلیل سهولت دسترسی، گستردگی تنوع و سرعت بالای انتقال اطلاعات بسیار فراگیر شده است و به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارها تلقی می شود.

عباس آزاد بخت در ادامه خطاب به رسانه ها و فعالین فضای مجازی به مسئله هوشمندی در مدیریت در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: معاندین نظام در انتخابات امسال به دنبال سیاه نمایی، مانور برروی مشکلات اقتصادی و پیاده سازی اهداف خصمانه خود هستند؛ لذا رسانه ها و فعالین فضای مجازی باید با هوشیاری و درایت در این جریان خصمانه قرار نگیرند و در مقابل، تلاش خود را برای آگاهی بخشی به اقشار، تشویق به حضور پر شور و برگزاری انتخابات سالم به کار گیرند.

وی درخصوص رعایت اخلاق انتخاباتی اظهار داشت: حفظ شأن و منزلت و آبروی افراد به ویژه در فضای مجازی از اهمیت ویژه ای برخودار است بنابراین با توجه به قوانین و موازین تعیین شده از سوی مراجع قضائی و به دلیل حساسیت های موجود سیاسی در شهرستان، فضای مجازی در ایام انتخابات و قبل از شروع تبلیغات رسمی توسط کمیته رصد تخلفات انتخاباتی بررسی خواهد شد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله تبلیغات زود هنگام ، تخریب، نشر اکاذیب و افتراء و با متخلفین برخورد خواهد شد. وی همچنین تاکید کرد احکام روسای ستادهای انتخاباتی کاندیدا رسانه ای نشود.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند در پایان گفت: ۱۶ پرونده تخلفات انتخاباتی در کارگروه قضایی و حقوقی شهرستان تشکیل و رسیدگی به آن با نظارت کامل در حال انجام است.

وی افزود: امیدوارم با کمک فعالین رسانه ای و فضای مجازی، انتخابات پیش رو به بهترین شکل ممکن در کمال سلامت ، قانون مداری و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز