معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد:

اجرای برنامه اوقات فراغت دانش آموزان در ۱۶۰ پایگاه استان همدان

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۶:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۰۴۴۷
اجرای برنامه اوقات فراغت دانش آموزان در ۱۶۰ پایگاه استان همدان
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان به صورت مجازی در بیش از ۱۶۰ پایگاه و ۳۵۶ مدرسه منتخب استان همدان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، یوسف سعیدی با اعلام این خبر، افزود: برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان با رویکرد مهارت آموزی و متناسب با نیازها و علایق دانش آموزان تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به نقش خانواده ها در برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان اظهار داشت: در شرایط کرونایی که برگزاری حضوری کلاس ها محدود است، هر خانه می‌تواند نقش یک پایگاه اوقات فراغت را داشته باشد.

سعیدی استفاده بهینه از فضای مجازی در برنامه های اوقات فراغت را دارای اهمیت دانست و تاکید کرد: شبکه شاد ظرفیت خوبی را برای پیشبرد اهداف و اجرای مطلوب برنامه ها به صورت مجازی ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: کلاس‌های مجازی اوقات فراغت دانش آموزان از اول تابستان آغاز و پیش بینی می شود ۱۰۰ هزار دانش آموز در این کلاس ها شرکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: پیش از آغاز شرایط کرونایی، ۴۵۷ عنوان برنامه به منظور آموزش و تربیت دانش آموزان و همچنین پر کردن اوقات فراغت آنها در فصل تابستان در نظر گرفته شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز