استاندار همدان:

برنامه ۹۰ روزه برای شتاب در توسعه استان تدوین و درحال اجراست / رشد ۱۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۰۸:۰۳:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۸۶۴۴
برنامه ۹۰ روزه برای شتاب در توسعه استان تدوین و درحال اجراست / رشد ۱۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی
استاندار همدان با اشاره به اجرای برنامه ۹۰ روزه شتاب دهنده توسعه استان همدان، گفت: اعتبارات ملی و عمرانی استان همدان در سال جاری به ترتیب ۲۰۵ و ۱۴۰ درصد نسبت به قبل رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی استاندارهمدان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه استان همدان با برنامه درمسیر پیشرفت است گفت: تغییر دولت هیچ گونه تاثیر منفی بر عزم مدیران استانی برای خدمت گذاری ندارد.

وی با تاکید بر اینکه برای سرمایه گذار باید فرش قرمز پهن کرد و این اولویت است، گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار استان همدان در سال۱۴۰۰است و یکی از استان های موفق کشور در جذب اعتبارات ملی هستیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه کارهای شروع شده زیادی در استان را در ماه های آینده به بهره برداری می رسانیم، گفت:  ۲۰۰پروژه بزرگ در استان همدان  در دست اجراست که تا ۳ ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی با تاکید بر اینکه به عهدی که با مردم بستیم وفاداریم و تا لحظه آخر تمام تلاش خود را بکار می گیریم، گفت: خدمات و کارهای بزرگی در این دولت انجام شد که رای گذاری خوبی برای دولت جدید است.

شاهرخی با اشاره به سرمایه گذاری ۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی شرکت شستا در استان، گفت:  در حوزه راه آهن انقلاب بزرگی در استان همدان انجام شد،ردیف راه آهن ملایر در بودجه مستقل دیده شده است.

وی گفت: اعتبارات هزینه ای استان در سال ۱۴۰۰حدود ۵۴۰میلیارد تومان و اعتبارات عمرانی استان یک میلیارد و ۴۹۸ تومان است.

استاندار همدان، تصریح کرد: اعتبارات عمرانی استان ۱۴۰ درصد و اعتبارات هزینه ای استان ۵۶درصد رشد داشته است

وی افزود: ۲ هزار و ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار پروژه ملی نیز نسبت به سال قبل ۲۰۵ درصد رشد داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز