مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

مقدمات برگزاری ورزش صبحگاهی در مجموعه شهید حاجی‌بابایی مریانج فراهم شود

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۳:۲۲
کد خبر: ۱۱۹۹۵۴۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: مقدمات برگزاری ورزش صبحگاهی در مجموعه شهید حاجی‌بابایی مریانج فراهم شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نشست هم‌اندیشی و بررسی موانع توسعه ورزش و جوانان شهر مریانج که با حضور معاون شهردار مریانج، نماینده شورای شهر، معاون امور بانوان اداره کل، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان و شهر مریانج که در محل مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی مریانج برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی مریانج دارای ظرفیت‌های بین‌المللی است که باید تلاش شود این ظرفیت‌های بالقوه بالفعل شوند.

وی با تأکید بر اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود ورزش و جوانان مریانج برای توسعه ورزش همگانی و باید در دستور کار مدیران ورزشی و شهری باشد، گفت: شهر مریانج دارای استعدادهای نهفته ورزشی است که هرکدام می‌توانند برای استان همدان و کشور افتخارآفرین باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ورزش صبحگاهی باید با حضور مردم در مجموعه برگزار شود، گفت: یکی از مواردی که باید در بحث توسعه ورزش همگانی در دستور کار داشته باشیم در اختیار گذاشتن ظرفیت‌های ورزشی به عموم مردم است.

وی با تأکید بر اینکه نباید به‌خاطر یک مسابقه سایر تمرینات لغو شود، ادامه داد: در خصوص فعالیت هم‌زمان سایر رشته‌های ورزشی در مجموعه و مسابقات و تمرین‌های تیم‌های فوتبال باید تدبیری اندیشیده شود تا همه مردم با رعایت شئون لازم و قوانین حتی در زمان برگزاری مسابقات فوتبال در مجموعه حضور داشته باشند.

سیفی خاطرنشان کرد: فراهم‌کردن زیرساخت‌های ورزشی وظیفه ذاتی اداره کل ورزش و جوانان است لذا در این راستا با هم‌افزایی مدیران شهر مریانج و همکاری مجمع نمایندگان استان خصوصاً دکتر حاجی‌بابایی و حجت‌الاسلام فلاحی زمینه احداث زمین چمن مصنوعی ویژه جوانان مریانج را فراهم می‌کنیم اما لازمه آن مکان‌یابی و شناسایی زمین موردنیاز از سوی شهرداری است.

وی با بیان اینکه مریانج می‌توان پایگاهی برای حضور تیم‌های ملی و بین‌المللی باشد، گفت: امروز باید ورزش و جوانان مریانج با ایجاد یک ساختار درست و همچنین بررسی نقاط ضعف و قوت به توسعه هرچه بهتر ورزش کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه جایگاه‌های مدیریتی ما مرهون رشادت و ایثار شهدای گران‌قدر است و اگر بخواهیم در اجرای وظایف تعلل کنیم باید در محضر خداوند پاسخگو باشیم، گفت: یکی از مواردی که باید در دستور کار ادارات شهرستان‌ها و نمایندگی آنها در شهرهای استان باشد فراهم‌کردن خدمات ویژه ورزشی برای پدران و مادران شهدا است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز تنها مربیان دارای کارت مربیگری معتبر اجازه فعالیت ورزشی و ارائه آموزش دارند، گفت: نوجوانان و جوانان مریانج باید از ظرفیت‌های فرهنگی و ورزشی شهر مریانج استفاده کنند تا مربیان بتوانند برای آینده استان قهرمان‌سازی کنند.

گفتنی است در پایان این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه اعضای حاضر در جلسه از زیرساخت‌های مجموعه شهید حاجی‌بابایی بازدید و دستوراتی در راستای حفظ و نگهداری هرچه بهتر مجموعه صادر کردند.

نظر شما