مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد:

ضرورت نظارت بر فعالیت مراکز مشاوره ازدواج استان همدان

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۲۰۱۵۲۶
ضرورت نظارت بر فعالیت مراکز مشاوره ازدواج استان همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت نظارت بر فعالیت مراکز مشاوره ازدواج استان همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی پیش از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج که با حضور معاون فرهنگی و جوانان، معاون امور بانوان و مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز باید برای بهبود وضعیت جوانان در حوزه‌های مختلف از خود بگذریم.

وی با اشاره به اینکه همه ما فرزندان نظام و انقلاب هستیم و باید برای تعالی کشور و نیروی انسانی آن در حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن تلاش کنیم، گفت: امروز عده مشکلات جوانان ما در بحث اشتغال و مسکن است که باید پیگیری شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تأکید کرد: خوشبختانه با رایزنی‌های صورت‌گرفته و حمایت‌ها و همراهی استاندار محترم و مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اقدامات خوبی دررابطه‌با نام‌نویسی مسکن جوانان انجام شده است.

وی با بیان اینکه جوانان ما برای رشد هرچه بهتر باید امید، آرزو و انگیزه داشته باشند، گفت: دررابطه‌با بحث ازدواج باید تلاش کنیم فرهنگ‌ها و سنت‌هایی که جامعه امروزی به لحاظ درآمدها پذیرای آن نیست برچیده شوند.

سیفی با اشاره به اینکه باید برای امروز باید برای آینده نظام و انقلاب دلسوزانه تلاش کرد، گفت: باید این تفکر سردار سلیمانی گران‌قدر در جامعه نهادینه شود و فرزندان جامعه را دختر و پسر خود بدانیم تا بتوانیم با تمام وجود برای آنها وقت بگذاریم.

وی گفت: در بحث چگونگی فعالیت مراکز مشاوره‌ای که از اداره کل ورزش و جوانان مجوز فعالیت می‌گیرند باید به‌صورت محسوس و نامحسوس نظارت شوند تا زمانی از اهداف و برنامه‌های تدوین شده دور نشویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه نباید در جامعه بی‌تفاوتی نسبت به یکدیگر حاکم شود، گفت: زوجین و جوانان ما باید به جایگاهی برسند که خود را در قبال یکدیگر مسئول بدانند و در جهت رشد و پیشرفت همه‌جانبه تلاش کنند.

برنامه‌های هفته ازدواج متناسب با فرهنگ هر شهرستان برگزار شود

در ادامه نیز حمدالله چاروسایی با اشاره به اینکه در حوزه اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته ازدواج هرآنچه در توان باشد بکار خواهیم گرفت، گفت: برنامه‌های اجرایی در هفته ازدواج باید به نحوی برگزار شود تا بتوانیم جامعه را اغنا کنیم چراکه جامعه امروز باتوجه‌به بهره‌گیری از ظرفیت‌های اینترنت و شبکه‌های اجتماعی دارای آگاهی بسیار زیادی هستند.

وی با تأکید بر اینکه برای ادامه فعالیت باید به‌روز باشیم و برنامه‌ها را کیفی سازی کنیم، گفت: در بحث اجرای برنامه‌های فرهنگی خصوصاً حوزه ازدواج باید با نگاه به شرایط منطقه‌ای هریک از شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنیم تا بتوانیم به نتایج مثبت دست پیدا کنیم.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان، گفت: مجمع خیرین رسانه استان همدان یکی از ظرفیت‌های مهم در بحث ازدواج آسان است که باید از ظرفیت ایشان نیز در برنامه استفاده کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز