معاون استاندار همدان:

ادارات استان همدان به اجرای دورکاری بر اساس رنگ بندی کرونایی توجه کنند

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۰:۰۷
کد خبر: ۱۲۰۱۵۳۴
ادارات استان همدان به اجرای دورکاری بر اساس رنگ بندی کرونایی توجه کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: ادارات استان همدان به اجرای دورکاری بر اساس رنگ بندی کرونایی توجه کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مصطفی آزادبخت در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا استان همدان، اظهار داشت: پیک جدید کرونا از استان های جنوبی شروع و استانهای مرکزی را درگیر خود کرده و در صورت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی احتمال قرمز شدن وضعیت استان همدان وجود دارد.

وی با بیان اینکه عادی انگاری عامل اصلی کرونا است افزود: مردم باید بدانند که هنوز بیماری کووید ۱۹ تمام نشده است بنابراین باید از هر گونه تجمع، دورهمی و حضور در مراسم ها و اجتماع ها پرهیز کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان از دستگاه ها و مدیران خواست تا رنگ‌بندی کرونایی را به دقت مورد توجه قرار داده و همه دستورالعمل‌ها را در شهرها بسته به نوع رنگ بندی، رعایت و اعمال کنند.

آزادبخت اضافه کرد: بر اساس رنگ بندی ممنوعیت هایی برای برخی فعالیت ها و ورود خودرو از استان های درگیر به کرونا در نظر گرفته شده است که باید از ورود وسائط نقلیه و مسافران به ویژه از استان های جنوبی و استان های دارای شرایط قرمز کرونایی به همدان خودداری کرد.

وی با بیان اینکه علوم پزشکی همدان در واکسینه کردن مردم علیه کرونا خوب عمل کرده است اظهار داشت: ادارات و نهادهای خدمات رسان نباید ارائه خدمات به سازمان و ارگان ها فعال در زمینه کرونا را متوقف کنند. 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان نیز خواستار برگزار نکردن یا به تعویق انداختن برگزاری برخی همایش و مراسم ها از سوی دستگاه ها و نهاد شد و گفت: الزامی به برگزاری برخی از همایش در این شرایط نیست و می توان این برنامه ها را در هفته های آینده برگزار کرد.

«مهرداد نادری فر» افزود: از ادارات انتظار می رود این قبیل برنامه ها را در حال حاضر تعطیل کنند همچنین نسبت به اجرای دورکاری بر اساس رنگ بندی کرونایی توجه ویژه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز