استاندار همدان:

پتروشیمی شهرستان نهاوند به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد / پایان خام فروشی گشنیز نهاوند

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۰:۳۱
کد خبر: ۱۲۰۱۵۷۰
پتروشیمی شهرستان نهاوند به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد / پایان خام فروشی گشنیز نهاوند
استاندار همدان با اشاره به اینکه مقدمات اولیه احداث کارخانه فرآوری گشنیز در نهاوند فراهم شده است، گفت: پتروشیمی شهرستان نهاوند به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان طی سفر یک‌روزه خود به شهرستان نهاوند با حضور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه این شهرستان، گفت:سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان را باتوجه به ظرفیت‌های منطقه‌ای و شهرستانی تدوین و تنظیم کردیم.

وی با بیان اینکه بدون شک مردم استان نگاه مجموعه مدیریت ارشد را نسبت به توسعه می‌دانند، گفت: اقدامات بی‌بدیلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گرفته، که تا پیش از آن سابقه ندارند.

استاندار همدان، تاکید کرد: خدمات نظام و دولت به مردم اطلاع رسانی شود، تا علاوه بر گسترش امید در جامعه، در جریان اقدامات خدمتگذاران خود قرار گیرند.

وی گفت: با توجه با طرح‌ها و پروژه‌هایی که در دست اجرا هستند باید گفت استان همدان اکنون به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

شاهرخی تصریح کرد: طی هشت سال گذشته ۳ سد احداث و عملیات اجرایی ۲ سد دیگر از جمله سد گرین انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه بعد از ۱۸ سال با تلاش‌های شبانه‌روزی طی ۲ سال، تکمیل شد، افزود: به زودی پتروشیمی شهرستان نهاوند نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.  

استاندار همدان، گفت: در ماه‌ها و سال‌های آینده، طرح‌ها و پروژه‌های انجام شده تا تکمیل و بهره‌برداری پیگیری خواهند شد‌.

وی گفت: در طرح تحول سلامت که از افتخارات دولت تدبیر و امید است، اقدامات موثری مانند افزایش تعداد تخت‌ها، توسعه بحث هتلینگ بیمارستان‌ها انجام گرفته است.

شاهرخی با اشاره به اینکه استقرار سی.تی.اسکن در راستای تقویت زیرساخت‌های شهرستان نهاوند است و زین پس باید جهت جذب متخصصان و امکانات مربوطه تلاش شود، گفت: پروژه دولومیت نهاوند تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دولت با فراهم کردن بستر‌های سرمایه‌گذاری امورات را برای بخش خصوصی تسهیل می‌کند، گفت: حمایت‌‌ها و تلاش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قابل تقدیر است.

استاندار همدان رفاه و تقویت معیشت مردم همیشه در اولویت بوده و در شرایط کنونی تحریم‌ها، پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی در استان انجام گرفته است، گفت: هدف از حضور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان نهاوند، داشتن نگاه ویژه مجموعه مدیریتی استان به مردم متدین و انقلابی نهاوند است.

وی از فراهم سازی مقدمات اولیه احداث کارخانه فرآوری گشنیز در نهاوند خبر داد و گفت:  تلاش‌های نماینده مردم شریف نهاوند در مجلس شورای اسلامی در پی‌گیری مسائل و مشکلات، قابل تقدیر است.

شاهرخی تاکید کرد: مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، همراه و حامی مجموعه مدیریتی استان هستند، بدون شک این وحدت، توسعه استان را به همراه دارد.

وی گفت: مدیران فرصت را از دست ندهند و تا پایان دولت پیگیری طرح‌های برنامه‌ریزی شده باشند.

استاندار همدان در پایان با بیان اینکه تکمیل پروژه جاده نهاوند-برزول و نهاوند-کنگاور در دستور کار قرار خواهد گرفت، گفت: ساختمان صمصام نهاوند هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز