مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

فعالین ورزش‌های الکترونیک در استان همدان ساماندهی می شوند

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۷:۰۲:۰۸
کد خبر: ۱۲۰۳۲۲۳
فعالین ورزش‌های الکترونیک در استان همدان ساماندهی می شوند
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: فعالین ورزش‌های الکترونیک در استان همدان ساماندهی می شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جمع ورزشی‌نویسان همدان با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات اجرایی اداره کل ورزش و جوانان استان علی‌رغم شیوع ویروس کرونا به جدیدت تداوم دارد، گفت: از مهم‌ترین برنامه‌هایی که طی روزهای آتی باید اجرا می‌شوند مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی است که موردتوجه است.

وی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی ورزش در استان همدان در دستور کار است، گفت: ورزش‌های الکترونیک نیاز به توسعه دارد که باید با به‌روز کردن و ظرفیت‌شناسی فعالین این حوزه ساماندهی و هدایت شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه ایده‌پردازی باید در بین جوانان ترویج پیدا کند، گفت: ترویج ایده‌پردازی در جامعه جوانان موجب توسعه و ایجاد ظرفیت‌های لازم در حوزه ایجاد اشتغال می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای حمایت و توسعه ورزش‌های الکترونیک هرآنچه در توان باشد بکار خواهیم گرفت، گفت: به توسعه ورزش الکترونیک در همدان کمک می‌کنم.

سیفی با اشاره به تغییرات مدیریت در ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، گفت: مبنای تحولات در اداره کل ورزش و جوانان کیفی سازی اقدامات است لذا باید تحولات را برای خدمت هرچه بهتر به جامعه ورزش و جوانان به فال نیک بگیرم.

وی با اشاره به توفیقات کسب شده توسط تیم فوتبال شهرداری همدان، گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان باید با تمام قوا به فعالیتش ادامه دهد ما نیز در چهارچوب قانون حامی ایشان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم در آینده شاهد درخشش و کسب افتخار دو تیم شهرداری و پاس همدان در لیگ‌های کشور باشیم.

نظر شما