فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

لازمه رفع مشکلات کشور کمک همه جانبه به دولت جدید است

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۰:۴۸
کد خبر: ۱۲۰۳۹۰۲
لازمه رفع مشکلات کشور کمک همه جانبه به دولت جدید است
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه بصیرت مردم موجب موفقیت و پرشوری انتخابات شد گفت: همه باید با توان بیشتر به دولت جدید کمک کنیم تا هر چه سریع‌تر در راستای رفع مشکلات کشور اقدام شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جریان بازدید و بررسی وضعیت آمادگی رزم نیروها و تجهیزات نظامی و لجستیکی یگان های نمونه تیپ انصارالحسین (ع) در قالب طرح «آماده‌باش پدافند ملی» با قدردانی از نقش رزمندگان یگان در تأمین امنیت انتخابات افزود: حدود ۶ هزار پاسدار و بسیجی استان در امر انتخابات همکاری و نقش داشتند که نتیجه آن برگزاری انتخاباتی آرام و مطمئن در سطح استان بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: در امر انتخابات استان حدود چهار هزار نشست سیاسی و بصیرتی در سطح بسیج و محلات برگزار شد که استان همدان در این زمینه عملکرد مطلوب داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: باید آموخته‌های علمی و تجربی نظامی خود را با کار میدانی عملیاتی کرده تا میزان آمادگی‌ یگان های رزمی در برابر تهدیدات نوین ارتقا یابد.

سردار مجیدی از مجاهدت‌ها و خستگی‌ناپذیری نیروها و فرماندهی این یگان اظهار داشت: عنوان یگان نمونه در سطح تیپ‌های مردم پایه، برگ افتخاری برای این یگان و حتی مردم استان دارالمومنین همدان است.

وی اضافه کرد: در تمام مأموریت‌هایی که به این یگان سپرده شده ، کار با موفقیت و پیروزی به پایان رسیده و این نشان از اراده بالا، تجربه و روحیه جهادی رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: امروز این تیپ آماده‌تر و پویاتر از گذشته بوده و از نظر کمّی نیز دارای نیروی انسانی جوان‌تر نسبت به قبل است.

سردار مجیدی با بیان اهمیت حفظ این روحیه و تداوم آمادگی رزم یگان خاطرنشان کرد: در کسب آمادگی‌ها، آمادگی روحیه جهادی و معنوی بسیار مهم و تاثیرگذار است که این موضوع در مجموعه تیپ انصارالحسین (ع) همدان، نهادینه و نمونه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز