مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

۳۲ دستگاه استخراج رمز ارز در استان همدان جمع آوری شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۷:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۴۱۱۳
۳۲ دستگاه استخراج رمز ارز در استان همدان جمع آوری شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ۳۲ دستگاه ماینر (تولید رمز ارز) پرمصرف طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف استان کشف و جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، شیرزاد جمشیدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تعداد ماینر، با توان مصرفی بسیار بالا، با تلاش نیروهای شرکت توزیع برق استان همدان، شناسایی و جمع آوری شد.

وی اظهار داشت: ماینرها انرژی مصرفی زیادی دارند و موجب ایجاد خسارت به شرکت برق می شوند.

جمشیدی با اشاره به اینکه نیروهای شرکت برق به دنبال شناسایی و جمع آوری دستگاه های استخراج کننده رمز ارزهای دیجیتال هستند، افزود: در همین ارتباط ۱۸ دستگاه ماینر در همدان، چهار دستگاه در ملایر، ۶ دستگاه در روستای تاسران کبودراهنگ و چهار دستگاه نیز در شهر صالح آباد شناسایی و جمع آوری شده است.

وی به مشترکان برق استان همدان اطمینان خاطر داد که شرکت برق این استان نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از خاموشی و تامین کامل و مستمر برق، برای رفاه حال آن ها انجام خواهد داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: با اعمال تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه و همچنین کاهش ساعات کار اداری تا پایان مردادماه، امیدواریم میزان مصرف برق کاهش یابد.

وی ادامه داد:  از مدیران و مردم استان انتظار داریم تا با کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در زمان فعالیت اداری و کاهش۹۰ درصدی در پایان ساعت کار ادارات، استفاده از دور کند کولرهای آبی و تنظیم ترموستات کولر گازی بر روی ۲۶ درجه و مصرف بهینه، وزارت نیرو را در ارایه خدمات و تامین انرژی پایدار یاری رسانند.‌

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: با کاهش ۱۰ درصدی میزان مصرف مشترکان، خاموشی های شبکه توزیع نیروی برق به کمترین میزان ممکن خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه میزان مصرف برق استان همدان در سه ماه نخست امسال حدود ۳۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است، اظهار داشت: بر اساس آمار منتشر شده، میانگین دمای هوای استان نیز نسبت به دوره بلندمدت ۲.۸ درجه سانتی‌گراد افزایش یافته که همین موضوع نیز موجب افزایش میزان مصرف برق در سطح استان شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز